ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ Energysquare همه دستگاه ها را به شارژ بی سیم مجهز می کند

استارتاپ فرانسوی Energysquare فناوری جالبی را توسعه داده که با آن تقریبا هر دستگاهی به قابلیت شارژ بی سیم مجهز می شود. دستاورد این استارتاپ که در نمایشگاه CES امسال در معرض دید قرار گرفته، ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۰

استارتاپ فرانسوی Energysquare فناوری جالبی را توسعه داده که با آن تقریبا هر دستگاهی به قابلیت شارژ بی سیم مجهز می شود. دستاورد این استارتاپ که در نمایشگاه CES امسال در معرض دید قرار گرفته، تنها از 5 تکه استیکر نازک تشکیل شده است. هر استیکر دارای 2 الکترود و یک رابط Micro-USB، USB-C یا Lightning است که به درگاه شارژ دستگاه متصل می گردد. بعد از نصب کردن استیکر، کافی است دستگاه خود را روی پد شارژ بی سیم قرار دهید تا شارژ شود.

energysquare-multiple

نوآوری Energysquare به همینجا ختم نمی شود. این تیم پد شارژ بی سیم جدیدی نیز ابداع کرده است. Energysquare از فناوری خاصی در این پد استفاده کرده که امکان شارژ بی سیم چند دستگاه را به طور همزمان فراهم می کند. می توانید به راحتی 3 یا 4 تلفن هوشمند را روی آن قرار دهید تا همگی با سرعتی مناسب شارژ شوند.

تنها مشکلی که در حال حاضر در استیکر شارژ بی سیم Energysquare دیده می شود، این است که درگاه شارژ موبایل را مسدود می کند. این شرکت اعلام کرده که به مشکل یاد شده پی برده و در نسل دوم این محصول، با اضافه کردن یک درگاه جایگزین شارژ به استیکر، آن را برطرف خواهد ساخت.

Energysquare احتمالا محصول خود را با قیمت 89 دلار در زمستان عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی