ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدیدی از «حالت بازی» ویندوز 10 فاش شد

چندی پیش مطلع شدیم که گویا قرار است قابلیت جدیدی به نام «حالت بازی» به ویندوز 10 در آپدیت Creators (که احتمالا در ماه آوریل عرضه می شود) اضافه شود و حالا منابع معتبر و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۵۵

چندی پیش مطلع شدیم که گویا قرار است قابلیت جدیدی به نام «حالت بازی» به ویندوز 10 در آپدیت Creators (که احتمالا در ماه آوریل عرضه می شود) اضافه شود و حالا منابع معتبر و مورد اعتماد وبسایت Windows Central گزارشی از جزئیات این آپدیت ارائه داده اند.

با این آپدیت، نه تنها کاربران پی سی، بلکه حتی دارندگان اکس باکس وان و اکس باکس اسکورپیو هم می توانند لذت بیشتری از بازی ها ببرند. برای مثال، بتلفیلد 1 می تواند روی اکس باکس وان با رزولوشن بالاتری اجرا شود و کیفیت بهتری داشته باشد.

«حالت بازی» یک ویژگی منحصر به فرد مخصوص بازی سازی پلتفرم ویندوز یونیورسال (UWP) است و به بازی های موجود روی اکوسیستم ویندوز 10 بهره می رساند.

در واقع، این ویژگی سبب می شود تا تفاوت های میان یک پی سی و کنسول (اکس باکس وان و اسکورپیو) به حداقل کاهش پیدا کند و همه دیوایس های موجود در اکوسیستم ویندوز 10 به حالت واحدی دست پیدا کنند.

استاندارد هدف مایکروسافت برای اکس باکس وان، 900p الی 1080p و برای پروژه اسکورپیو رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 است. شواهد اینطور می گویند که بازی های ساخته شده برای این حالت، واقعا موفق شده اند به چنین هدفی دست یابند.

اگر اطلاعات صحت داشته باشند، «حالت بازی» در تابستان 2016 به کیت توسعه اکس باکس وان افزوده و پس از آن مرتبا به روز رسانی هایی برای آن تا به امروز ارائه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • X102۴
    X102۴ | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    در تابستان ۲۰۱۶؟! ?

مطالب پیشنهادی