ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل و سرمایه گذاری روی شرکت نقشه برداری Here

اینتل امروز اعلام کرد که 15 درصد از سهام کمپانی Here را با مبلغی نامشخص خریده است. شرکت Here چندی پیش از نوکیا جدا شد تا به صورت جداگانه فعالیت های خود را پیگیری کند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۰:۴۰

اینتل امروز اعلام کرد که 15 درصد از سهام کمپانی Here را با مبلغی نامشخص خریده است. شرکت Here چندی پیش از نوکیا جدا شد تا به صورت جداگانه فعالیت های خود را پیگیری کند و تاکنون نیز اخبار بسیاری در رابطه با عملکرد آن ها منتشر شده است.

حالا، اینتل و Here قصد دارند با همکاری یکدیگر، پلتفرم نقشه برداری با کیفیت بالای جدیدی برای اتومبیل های خودران تهیه کنند. از آنجایی که باقی سهام این شرکت در اختیار صنعت خودروسازی آلمان است، بعید نیست که این همکاری نتیجه دلچسبی به دنبال داشته باشد.

Here آخرین قطعه ارزشمندی بود که از نوکیا و در جریان پیوستن به مایکروسافت جدا شد. در سال 2015 بود که Here برای فروش گذاشته شد و اوبر یکی از خریداران بالقوه آن بود. اما در نهایت، کنسرسیوم صنعت خودروسازی آلمان، با سرمایه گذاری 3.07 میلیارد دلاری، این قرارداد را منعقد کرد.

MobilEye، شرکتی که تلاش می کند با توسعه ی سنسور، قابلیت دیدن را به کامپیوتر ها اضافه کند، تا همین اواخر وظیفه تامین سنسورهای اتوپایلوت تسلا را بر عهده داشت و رابطه نزدیکی با اینتل و Here دارد. پیوستن اینتل و MobilEye به این کنسرسیوم می تواند آینده خودروها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی