ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ریموت کنترل هوشمند Sevenhugs هر دستگاهی را کنترل کنید

کمپانی «Sevenhugs» در سال گذشته از نمونه پروتوتایپ ریموت کنترل هوشمند خود رونمایی کرد و امسال پس از کسب سرمایه های لازم توانست نمونه نهایی آن را به نمایشگاه آورده که قرار است از ماه سپتامبر وارد بازار ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۹

کمپانی «Sevenhugs» در سال گذشته از نمونه پروتوتایپ ریموت کنترل هوشمند خود رونمایی کرد و امسال پس از کسب سرمایه های لازم توانست نمونه نهایی آن را به نمایشگاه آورده که قرار است از ماه سپتامبر وارد بازار شود.

بر خلاف محصولات مشابه، شرکت «Sevenhugs» تصمیم گرفته از یک صفحه نمایش لمسی استفاده کند که با وسایل گوناگون سازگار شده و فرمان های مربوط به آن را نمایش دهد.

استفاده از ریموت کنترل هوشمند «Smart Remote» بسیار ساده است، تنها کافی است آن را به سمت دستگاه مورد نظر نگه دارید تا فرمان های متناسب با آن روی صفحه نمایش لمسی ظاهر شود. به عنوان مثال زمانی که کنترل را به سمت تلویزیون بگیرید فرمان های مربوط به تلویزیون ظاهر می شود و زمانی که به سمت لامپ هوشمند بگیرید، اسلایدر مربوط به تغییر رنگ نور آن به نمایش در خواهد آمد.

همچنین اگر دو وسیله به هم نزدیک باشند، «Smart Remote» به شما امکان انتخاب ساده هر کدام را با فشردن تنها یک دکمه خواهد داد.

ریموت کنترل هوشمند معرفی شده از تعدادی سنسور قابل نصب روی دیوار و حسگرهای داخلی نظیر سنسور حرکت، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما برای تعیین موقعیت و زاویه نگه داری کنترل استفاده خواهد کرد. سپس کاربر می تواند مکان گجت های مختلف موجود در خانه را به آن منتقل کرده تا «Smart Remote» متوجه شود چه سیگنالی را باید منتشر کند.

عمر باتری محصول جدید «Sevenhugs» طبق ادعای شرکت سازنده بین یک تا دو روز بوده و از طریق داک USB-C قابل شارژ شدن است. سنسورهای دیواری از باتری سایز AAA استفاده می کنند که تقریباً یک سال را بدون نیاز به تعویض باتری سپری خواهند کرد. قیمت ارائه شده برای نسخه پیش خرید 229 دلار بوده که به هنگام عرضه به بازار با برچسب قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی