ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تبلت های اندرویدی E Fun با نام NextBook Ares معرفی شدند

شرکت E Fun که در ایالت کالیفرنیا مستقر است، در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس از دو تبلت اندرویدی خود رونمایی کرد. مدل حرفه ای Ares 12 Flip نام دارد که از نمایشگر لمسی 12.2 ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۲

شرکت E Fun که در ایالت کالیفرنیا مستقر است، در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس از دو تبلت اندرویدی خود رونمایی کرد. مدل حرفه ای Ares 12 Flip نام دارد که از نمایشگر لمسی 12.2 اینچی برخوردار است. یک کیبورد هم برای این مدل طراحی شده که با وصل کردن به تبلت، می توانید از آن در حالت لپ تاپ مانند استفاده کنید. این کیبورد، جدا از تبلت عرضه خواهد شد.

نمایشگر Ares 12 Flip از پنل IPS با رزولوشن 1920x1200 برخوردار است و از پردازشگر چهار هسته ای سری اتم اینتل بهره می برد. این مدل 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و می توانید تا 128 گیگابایت آن را ارتقا دهید. تبلت جدید E Fun به بلوتوث نسخه 4، درگاه micro HDMI و حسگر ژیروسکوپ مجهز است و باتری آن کشش بیش از 8 ساعت کارکرد را دارد. دوربین اصلی آن نیز 5 مگاپیکسیل و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسلی است.

مدل دیگر، NextBook Ares 8A نام دارد که نسبت به Ares 12 Flip در رده پایین تری قرار دارد. این مدل، نمایشگر کوچکتری دارد و از کیبورد فیزیکی بی بهره است. با این حال قیمت 78 دلاری آن نقطه قوت اش محسوب می شود.

این مدل دارای نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280x800 است و با 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. البته همچنان قابلیت افزایش حافظه تا 128 گیگابایت را از طریق درگاه کارت حافظه خواهید داشت. دوربین اصلی این مدل 2 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 0.3 مگاپیکسلی است. هر دو تبلت با اندروید نسخه 6 عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی