ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درز مشخصات سخت افزاری ZTE Blade V8 Pro پیش از رونمایی رسمی

کمپانی چینی ZTE قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از یک یا تعداد بیشتری موبایل هوشمند رونمایی کند که به احتمال زیاد یکی از آنها Blade V8 Pro خواهد بود. از روی نام تلفن همراه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

کمپانی چینی ZTE قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از یک یا تعداد بیشتری موبایل هوشمند رونمایی کند که به احتمال زیاد یکی از آنها Blade V8 Pro خواهد بود. از روی نام تلفن همراه مذکور می توان حدس زد که نسخه رده بالاتر Blade V8 باشد.

از آنجایی که تصاویر Blade V8 Pro برای نخستین بار در روسیه مشاهده شد، به نظر می رسد که تلفن همراه مذکور در بازار اروپا و آمریکا نیز عرضه شود. هم اکنون به کمک تصاویر مطبوعاتی میان رده ZTE، مشخصات سخت افزاری آن نیز لو رفته است.

اسمارت فون Blade V8 Pro دارای پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 625 خواهد بود که در کنار حافظه رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، مشخصاتی میان رده محسوب می شود.

نکته قابل توجه در مورد محصول یاد شده بهره مندی از ماژول دوربین دوگانه در پشت است که از دو دوربین 13 مگاپیپکسلی تشکیل شده. یک فلاش دوگانه LED و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از دیگر قابلیت های بخش تصویربرداری Blade V8 Pro است.

میان رده جدید ZTE دارای طول 155.96، عرض 76.96 و ضخامت 9.14 میلی متری است که در کنار وزن 185 گرمی آن، موبایلی حجیم و سنگین قلمداد می شود. در بخش نمایشگر نیز از یک پنل 5.5 اینچی با رزلوشن Full HD و پوشش کورنینگ گوریلا گلاس 3 استفاده شده است.

از دیگر قابلیت های Blade V8 Pro نیز می بایست به پشتیبانی از بستر LTE، باتری 3140 میلی آمپر ساعتی و بهره مندی از اندروید 6.0 اشاره کرد.

گفتنی است که انتظار می رود تلفن همراه یاد شده از هفته های آتی و در ایالات متحده با قیمت 230 دلار عرضه شود که احتمالاً در اروپا کمی گران تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی