ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زنگ دری که در صورت مشاهده تهدید، آژیر می کشد

عمدتا، امنیت یک خانه را به متخصصین می سپارند ولی بسیاری از استارتاپ ها امروزه قصد دارند این مسئله را به حدی ساده سازند که هر فردی بتواند با یک سیم کشی ساده مسئله را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۰

عمدتا، امنیت یک خانه را به متخصصین می سپارند ولی بسیاری از استارتاپ ها امروزه قصد دارند این مسئله را به حدی ساده سازند که هر فردی بتواند با یک سیم کشی ساده مسئله را برطرف سازد.

کمپانی Ring که نام خود را با یک «زنگ در تصویری دیواری» مطرح ساخته بود حالا محصول جدیدی به نام Floodlight Cam برای معرفی دارد. همانطور که از نام آن پیدا است، شرکت رینگ قصد کرده تا زنگ در تصویری خود را با نور افکن همراه سازد.

Ring Floodlight Cam دارای دو لامپ LED پر قدرت، یک دوربین 1080p و یک بوق 100 دسیبلی است که مزاحمین را از خانه دور نگه داشته و صاحب خانه را با خبر می کند.

به لطف یک سنسور حرکتی، دوربین ضمن مشاهده هر نوع حرکت فعال شده و تا 270 درجه قابلیت چرخش را دارد. همچنین، اگر علاقه مند باشید می توانید نوتیفیکیشن تلفن همراه آن را هم فعال سازید.

دوربین به سیستم وای فای خانه شما متصل شده و از همین طریق هم اطلاعات را به موبایل منتقل می کند. اسپیکر داخلی و یک میکروفون هم که طبیعتا از بدیهی ترین قطعات چنین دستگاهی هستند.

Ring Floodlight Cam با قیمت 249 دلار و در اوایل ماه آوریل عرضه خواهد شد.

floodlightcam1-1

floodlightcam-1

flc-hero1-1

flc-hero-1

flc-hero-3-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی