ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات جدید از ویژگی های تازه آیفون های بعدی خبر می دهند

شایعات بسیاری پیرامون آیفون های سال آینده مطرح می شود. برخی از این شایعات ادعا می کنند که اپل در سال جاری میلادی به جای دو تلفن هوشمند جدید، از سه آیفون تازه پرده برداری ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شایعات بسیاری پیرامون آیفون های سال آینده مطرح می شود. برخی از این شایعات ادعا می کنند که اپل در سال جاری میلادی به جای دو تلفن هوشمند جدید، از سه آیفون تازه پرده برداری می کند. شایعات حاکی از آن است که اپل برای سال آینده برنامه های متفاوتی در سر داد و می خواهد در کنار دو مدل آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، به معرفی تلفن هوشمندی با اسم رمز فراری (احتمالا آیفون ۸) بپردازد.

مسلما نباید از مدل های پسوند دار آیفون احتمال نوآوری خاصی داشت؛ چرا که طبق روند هر ساله شرکت اپل، آیفون های سری اس تنها نسخه ای بهبود یافته از تلفن های هوشمند این شرکت هستند. با این حال شایعات در مورد آیفون ۸ یا همان فراری بسیار داغ و جنجالی است. بسیاری بر این باورند که اپل، آیفون ۸ را به نمایشگر AMOLED خمیده و بدون حاشیه ای مزین کرده و عده ای دیگر از وجود فناوری نوینی در حسگر اثر انگشت این تلفن همراه سخن به میان آورده اند.

iphone-8-concept-design-2

با این حال هنوز هم گمانه زنی ها در مورد آیفون ۸ به پایان نرسیده و به تازگی، شایعات منتشر شده از دو ویژگی احتمالی موجود در آیفون بعدی خبر می دهند. طبق این شایعات، احتمالا آیفون ۸ برای اولین بار به سیستم شارژ سریع مجهز شده است. جای خالی این سیستم روی آیفون ها خصوصا مدل های پلاس، به شدت حس می شد.

تلفن های هوشمند مجهز به سیستم شارژ سریع، تنها به ۹۰ دقیقه برای رسیدن به شارژ کامل باتری زمان نیاز دارند. در حالی که این زمان برای آیفون ها چیزی در حدود دو ساعت به درازا می انجامد. علاوه بر این، شایعات منتشر شده، خبر از روشن شدن نمایشگر آیفون ۸ تنها با یک اشاره خبر می دهند. با این حال هنوز هیچ یک از ویژگی های گفته شده قطعی نیستند و باید تا معرفی رسمی آیفون های آینده از سوی شرکت اپل صبر پیشه کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    از بس شایعه درباره ایفون خوندم اعصابم خورد شده همه ی شایعاتش با هم فرق دارن

  • zxc
    zxc | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    خواهشن توقع يه گوشي فضايي نداشته باشيد...

    با اينجور شايعه هاي مسخره توقع خودتونو الكي بالا مي بريد و اونوقت موقع معرفي اگه اينجوري نباشه ميخوره تو ذوقتون...

    ادم باشيد?

مطالب پیشنهادی