ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت فستو، هاردهای بی سیم و مینیاتوری خود را معرفی کرد

فستو لینک (Fasetto Link) هارد مینیاتوری بی سیمی است که می توان با اتصال آن به هر دستگاهی اعم از موبایل یا کامپیوتر به دو ترابایت فضای بیشتر دسترسی پیدا کرد. این هارد اکسترنال کوچک ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۹

فستو لینک (Fasetto Link) هارد مینیاتوری بی سیمی است که می توان با اتصال آن به هر دستگاهی اعم از موبایل یا کامپیوتر به دو ترابایت فضای بیشتر دسترسی پیدا کرد. این هارد اکسترنال کوچک دو اینچ مربعی، خانه دو ترابایت حافظه SSD پر سرعت است و به وسیله Wi-Fi می تواند به استریم اطلاعات ذخیره شده روی هر دستگاهی که به آن متصل شده بپردازد.

به لطف استاندارد IP68، فستو لینک نسبت به آب و ضربه فیزیکی مقاوم بوده و همانند بسیاری از دستگاه های هوشمند امروزی از USB-C برای شارژ شدن استفاده می کند. شرکت فستو، هاردهای اکسترنال لینک را در سه مدل ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و دو ترابایتی عرضه خواهد کرد که هر یک به ترتیت قیمتی معادل ۳۴۹، ۴۹۹ و ۱۱۴۹ دلار دارند.

dsc00109-w600

فستو همچنین برای هاردهای کوچک خود لوازم جانبی مغناطیسی جالبی نیز طراحی کرده که می توان به وسیله یکی از آن ها پشتیبانی LTE را با قیمت ۱۴۹ دلار به دستگاه اضافه کرد. علاوه بر این، می توان با پرداخت ۲۹ دلار از یک بسته باتری اضافه روی لینک بهره مند شد و برای مدت بیشتری از این هارد استفاده کرد. پیش فروش لینک از همین حالا آغاز شده و احتمال می رود در ماه آپریل این هاردهای مینیاتوری توسط فستو روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    خب آدم میره هارد لنوو رو میگیره 2 ترابیت وایلرس 139 دلار و فکر نکنم کسی که هارد اکسترنال میگیره نیاز داشته باشه نوعش از نوع جامد باشه و این مهمه که بتونه تنها داده هاشو ذخیره کنه

مطالب پیشنهادی