ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ Aspire VX 15 معرفی شد؛ محصولی خاص از ایسر برای گیمرها

در جریان نمایشگاه CES امسال کمپانی نام آشنای ایسر مجموعه ای از لپ تاپ و رایانه های گیمینگ را معرفی کرد که Aspire VX 15 هم یکی از آن هاست. این لپ تاپ قدرتمند دارای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۳

در جریان نمایشگاه CES امسال کمپانی نام آشنای ایسر مجموعه ای از لپ تاپ و رایانه های گیمینگ را معرفی کرد که Aspire VX 15 هم یکی از آن هاست. این لپ تاپ قدرتمند دارای کیبوردی با نور پس زمینه قرمز و بدنه ای با لبه های تیز است تا با نگاهی به ظاهر آن به راحتی بفهمید که با یک دستگاه گیمینگ مواجه هستید.

لپ تاپ مورد بحث دارای یک نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی IPS بوده و از یک پردازنده Core i7 نسل هفتم اینتل به عنوان قلب تپنده بهره می برد. همچنین کارت گرافیکی این محصول GTX 1050 Ti ساخته انویدیاست که جز قدرتمندترین کارت های گرافیکی موجود محسوب می شود.

ابعاد لپ تاپ گیمینگ ایسر 15.31x10.45x1.14 سانتی متر بوده و با باتری 3 سلولی خود تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد. باتری این دستگاه هم دارای گنجایش 4605 میلی آمپر و از نوع لیتیوم یونی است که به گفته ایسر با یک بار شارژ می توان به مدت 6 ساعت از آن استفاده نمود. البته مشخص نیست منظور ایسر از این 6 ساعت زمان روشن بودن دستگاه بوده یا زمان مشغول بودن به انجام بازی.

openside-w600

دو گزینه قابل سفارش برای پردازنده این لپ تاپ اینتل Core i7-7700HQ و Core i5-7300HQ بوده و در مورد کارت گرافیکی نیز GeForce GTX 1050 و GeForce GTX 1050 Ti هستند که بسته به انتخاب هر یک، قیمت نهایی دستگاه برای شما متفاوت خواهد بود.

Aspire VX 15 برای حافظه هم گزینه های متعددی پیش پایتان گذاشته: حافظه SSD به میزان 128/256/512 گیگابایت، SATA با سرعت 6 گیگابایت در ثانیه و همچنین HDD یک ترابایتی با سرعت خواندن 5400 دور در دقیقه.

پشتیبانی از DDR4 SDRAM دو کاناله در این لپ تاپ نیز در مجموع 16 گیگابایت رم در اختیارتان قرار می دهد که البته با استفاده از دو ماژول soDIMM تا 32 گیگابایت نیز ارتقا می یابد. همچنین دستگاه از یک پورت اترنت در کنار خود نیز بهره می برد.

bottom-w600

 

لپ تاپ Aspire VX 15 ایسر قرار است که از ژانویه امسال در آمریکای شمالی با قیمت پایه 799 دلار و برخی کشورهای اروپا با قیمت پایه 899 یورو عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    ایسر محصولات گیمینگش عالیه... مخصوصا مدل Acer Predator Helios که هم خنک کنندگیش از این بهتره و هم گرافیک 1060 روشه.

مطالب پیشنهادی