ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میرابوک، گجتی که موبایل شما را به لپ تاپ تبدیل می کند

با کاهش فاصله بین قدرت پردازش موبایل و کامپیوتر های شخصی، بسیاری از کاربران نیاز به خرید هر دو دستگاه یا همراه داشتن همزمان آنها ندارند. حال شرکت Miraxess با محصول Mirabook برای کاهش هر چه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۰

با کاهش فاصله بین قدرت پردازش موبایل و کامپیوتر های شخصی، بسیاری از کاربران نیاز به خرید هر دو دستگاه یا همراه داشتن همزمان آنها ندارند. حال شرکت Miraxess با محصول Mirabook برای کاهش هر چه بیشتر این فاصله اقدام کرده و تجربه کاربری با لپ تاپ را بر اساس توان پردازشی اسمارت فون ارائه می کند.

میرابوک از نظر ظاهری شبیه به دیگر لپ تاپ های استاندارد است و با نمایشگری 13.3 اینچی و بدنه ای آلومینیومی، وزنش به کمتر از یک کیلوگرم می رسد، اما پردازنده داخلی ندارد و برای این کار از موبایل کاربر استفاده می کند.

mirabook1

دو درگاه USB-C برای اتصال به موبایل های سازگار، یک درگاه HDMI برای مانیتور اکسترنال، 128 گیگابایت حافظه داخلی، و درگاه microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز در میرابوک تعبیه شده اند.

مهم تر از همه، شارژدهی باتری این دستگاه است که علاوه بر شارژ باتری موبایل متصل به آن، می تواند 24 ساعت مداوم کاربر را همراهی کند.

mirabook2

میرابوک با پشتیبانی از Andromium برای اندروید و Continuum برای ویندوز موبایل، می تواند محیط دسکتاپ را برای کاربر شبیه سازی نماید. توسعه دهندگان این محصول قصد دارند از دو ماه دیگر، جذب سرمایه برای این محصول را از طریق جمع سپاری شروع کرده و محصول نهایی را با قیمت حدود 300 دلار عرضه نمایند.

mirabook3

البته میرابوک دستگاهی انقلابی محسوب نمی شود و پیش از این شرکت های دیگر نیز چنین رویکردی را در پیش گرفته اند، اما هیچکدام از آنها به عنوان محصولی پر طرفدار و کاربردی به بازار راه نیافتند. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این دستگاه را مشاهده کنید:

mirabook4 mirabook9 mirabook8 mirabook7 mirabook6 mirabook5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    خب 300 دلار که میشه یک کروم بوک گرفت و یا یک لپ تاپ یکسال پیش چه نیاز به اینکار هستش خب

مطالب پیشنهادی