ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به K8 و K10؛ میان رده های جدید ال جی در CES 2017 [تماشا کنید]

هرچند ال جی پرچمدار جدیدی در CES 2017 معرفی نکرده است، اما چند میان رده ی جدید با خود آورده که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. مدل های جدید به نمایش درآمده K3، K4، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۵

هرچند ال جی پرچمدار جدیدی در CES 2017 معرفی نکرده است، اما چند میان رده ی جدید با خود آورده که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. مدل های جدید به نمایش درآمده K3، K4، K8 و K10 هستند که همگی زیر 200 دلار قیمت دارند، اما در این مطلب می خواهیم به دو مدل قوی تر بپردازیم.

البته ال جی پیش از این موبایل های جدید خود را در ایران معرفی کرده بود که اخبار آن را از نظر گذراندید، در نتیجه از تکرار جزئیات کامل پرهیز می کنیم و به طور خلاصه ویژگی های اصلی دو محصول را مورد اشاره قرار می دهیم.

K10 بزرگترین میان رده ی جدید شرکت کره ای به حساب می آید که صفحه نمایش 5.3 اینچی دارد و مدل K8 در رده ی بعدی قرار می گیرد که به یک نمایشگر 5 اینچی مجهز است.

lg-k8-hands-on-5-840x560-w600

این دو محصول در حقیقت نسل جدید مدل های عرضه شده در سال گذشته به حساب می آیند و سازنده این بار پنل IPS با رزولوشن HD را برای آنها در نظر گرفته است.

سازنده ظرفیت باتری هر دو مدل جدید را نسبت به نسل قبل افزایش داده است، بر همین اساس K10 به یک باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت مجهز است و باتری K8 هم 2500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

سازنده دوربین هر دو مدل جدید را هم نسبت به نسل قبل بهبود داده و حالا K10 و K8 به دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی مجهز هستند، با این تفاوت که دوربین جلوی مدل بزرگتر قادر است عکس های عریض 120 درجه ای ثبت کند.

از شما دعوت می کنیم با مشاهده ی ویدیوی نگاه نزدیک به این دو محصول جدید در نمایشگاه CES 2017، با جزئیات بیشتری از میان رده های ال جی آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی