ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت افزوده Daqri به یاری کارگران و مدیران کارخانجات خواهد آمد

شاید آینده کارخانجات صنعتی نیز با هدست های واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی همراه باشند و بهره مندی از جدیدترین چیپست ها تجهیزاتی را در اختیار کارکنان صنایع مختلف قرار دهند که کمتر کسی پیش بینی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۰

شاید آینده کارخانجات صنعتی نیز با هدست های واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی همراه باشند و بهره مندی از جدیدترین چیپست ها تجهیزاتی را در اختیار کارکنان صنایع مختلف قرار دهند که کمتر کسی پیش بینی می کرد.

اگر به خاطر داشته باشید طی نمایشگاه CES سال گذشته، کمپانی Daqri با همکاری اینتل از کلاه ایمنی هوشمندی مجهز به سیستم عامل اندروید پرده برداشت که با بهره گیری از قابلیت های واقعیت افزوده، برخی از اطلاعات مورد نیاز کارگران را نمایش می داد.

daqrismartglasses5-w600

اما جدیدترین دستاورد این شرکت که البته فعلاً در حد طرح اولیه بوده و در جریان CES 2017 به نمایش در آمده است، عملاً نوعی از هدست واقعیت افزوده محسوب می شود که ضمن ارائه دستورالعمل های لازم به کارگران، نمای آنها را برای مدیران و سوپروایزرها استریم می کند.

Daqri مدعی است این هدست جدید از نظر وسعت دید با سایر رقبا مانند ODG رقابت می کند و برای هر چشم میدان دید 44 درجه ای به ارمغان می آورد.

daqrismartglasses4-w600

ناگفته نماند که این هدست واقعیت افزوده صنعتی به کمک کابل USB-C به کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل های ویندوز و لینوکس متصل شده و به طور کامل از پلتفرم های CAD و Unity پشتیبانی می کند.

هدست واقعیت افزوده صنعتی Daqri به زودی با قیمت 5000 دلار در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و تاریخ و قیمت عرضه عمومی آن هنوز معلوم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی