ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین هدست واقعیت ترکیبی مجهز به اسنپدراگون 835 معرفی شد

شاید نام کمپانی «Osterhout Design Group» چندان به گوش آشنا نباشد، اما بهتر است بدانید مهندسان خلاق این شرکت آمریکایی دقایقی پیش پرده از نخستین گجت های پوشیدنی مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 برداشتند. هدست ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۵۳

شاید نام کمپانی «Osterhout Design Group» چندان به گوش آشنا نباشد، اما بهتر است بدانید مهندسان خلاق این شرکت آمریکایی دقایقی پیش پرده از نخستین گجت های پوشیدنی مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 برداشتند.

هدست های واقعیت ترکیبی R-8 و R-9 هر دو از نمایش محتوای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پشتیبانی می کنند که مدل R-9 با قیمت بالاتر امکانات بیشتری جلوی چشمان کاربران قرار می دهد.

گفته می شود مدل R-8 میدان دیدی نزدیک به 40 درجه ارائه می کند، در حالی که مدل R-9 تا 50 درجه وسعت دید دارد. رزولوشن نمایشگر هر دو مدل این گجت های پوشیدنی 1080p است.

odg-r8-side-w600

گفتنی است چیپست اسنپدراگون 835 به عنوان جدیدترین و قدرتمندترین دستاورد کمپانی کوالکام دقایقی پیش در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شد؛ پردازنده ای 10 نانومتری که تا 30 درصد از اسنپدراگون 820 کوچکتر بوده و 40 درصد مصرف بهینه تری دارد.

در همین حین ODG نیز اعلام کرد نخستین هدست های واقعیت ترکیبی مجهز به اسنپدراگون 835 در دو مدل مذکور با قیمت های 1000 و 1800 دلار نیمه دوم سال 2017 روانه بازار خواهند شد.

odg-r9-side-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    در مورد واقعیت ترکیبی یه مقاله بزارین بی زحمت

مطالب پیشنهادی