ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چمبرلین درب پارکینگ شما را با دستور Siri باز می کند

Chamberlain که به تولید درب های اتوماتیک اشتغال دارد، از همان چند سال پیش که اپل پلتفرم HomeKit را برای کنترل لوازم هوشمند خانگی معرفی کرد، تمایل خود را برای پشتیبانی از این پلتفرم در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۰

Chamberlain که به تولید درب های اتوماتیک اشتغال دارد، از همان چند سال پیش که اپل پلتفرم HomeKit را برای کنترل لوازم هوشمند خانگی معرفی کرد، تمایل خود را برای پشتیبانی از این پلتفرم در محصولاتش به نمایش گذاشته بود.

این شرکت حالا بالاخره با رونمایی از دو محصول جدید، پشتیبانی از پلتفرم اپل را به درب باز کن های خود افزوده است.

یکی از دو محصول تازه یک درب باز کن جدید از سری MyQ به حساب می آید که می توانید آن را با ابزارهای موبایل اپل کنترل کنید و دستگاه دیگر در حقیقت برای اضافه کردن پشتیبانی از این قابلیت به درب باز کن های قدیمی تر Chamberlain کاربرد دارد.

اما جالب اینجاست که با پشتیبانی از HomeKit، دیگر حتی نیازی به فشردن دکمه هم وجود ندارد و کافی است با دستور صوتی از سیری، دستیار دیجیتالی اپل، بخواهید درب را برای شما باز کند.

علاوه بر این امکان تنظیم برنامه زمانی نیز برای دستگاه وجود دارد تا در ساعت های مشخصی به شکل خودکار درب را باز و بسته نماید.

در پایان گفتنی است که شرکت سازنده قصد دارد محصولات جدید خود را تابستان سال جاری به بازار عرضه کند، اما در مورد قیمت احتمالی آنها هنوز اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی