ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر گیمینگ جدید ایسوس با پردازنده اینتل سری Kabylake معرفی شد

ایسوس در نمایشگاه CES 2017 از کامپیوتر گیمینگ جدیدش رونمایی کرد. این کامپیوتر یک غول به تمام معنا است؛ در ظاهر و باطن. این را می توانید از قلب مرد آهنی که در سینه اژدهای ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۲۱

ایسوس در نمایشگاه CES 2017 از کامپیوتر گیمینگ جدیدش رونمایی کرد. این کامپیوتر یک غول به تمام معنا است؛ در ظاهر و باطن. این را می توانید از قلب مرد آهنی که در سینه اژدهای تایوانی می تپد متوجه شوید. ایسوس این کامپیوتر را ROG GT51CH نام گذاری کرده است.

در این کیس 22 کیلوگرمی، پردازنده قدرتمند جدید اینتل یعنی Core i7 7700KT، کارت گرافیک GTX 1070، هشت گیگابایت رم DDR4، حافظه 256 گیگابایتی SSD، درایو DVD و وای فای پرسرعت 802.11ac قرار دارد. اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید، می توانید با هزینه بیشتر صاحب 2 کارت گرافیک GTX 1080 (جفت شده به صورت SLI)، شصت و چهار گیگابایت رم، 3 ترابایت حافظه و دو حافظه 512 گیگابایتی SSD که برای سرعت بیشتر در کنار هم در حالت RAID 0 جفت شده اند، شوید.

untitled

داخل کیس در اطرف سیستم خنک کننده یک سیستم نورپردازی هم تعبیه شده که به طور کامل قابلیت شخصی سازی دارد تا گیمر بتواند نفس این اژدها را روی پوستش احساس کند. کامپیوتر گیمینگ ASUS ROG GT51CH تابستان آینده عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این کیس مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    متاسفانه سخت افزار ها خوب پیشرفت کردن امسال اما قیپتا همچنان ...

مطالب پیشنهادی