ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند پایشگر سلامت جدید TCL معرفی شد

کمپانی چینی TCL دقایقی پیش در جریان نمایشگاه CES امسال از دستبند هوشمند جدیدی به نام MOVEBAND BT پرده برداشت که مجموعه ای از فرامین حرکتی را در اختیار کاربر قرار می دهد و در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۸

کمپانی چینی TCL دقایقی پیش در جریان نمایشگاه CES امسال از دستبند هوشمند جدیدی به نام MOVEBAND BT پرده برداشت که مجموعه ای از فرامین حرکتی را در اختیار کاربر قرار می دهد و در درجه نخست وضعیت سلامت را پایش می کند.

این دستبند جدید که در دو نسخه مردانه و زنانه با بندهای چرمی مشکی، قهوه ای و سفید عرضه می شود، به کمک تکنولوژی بلوتوث نسخه 4.2 با دیوایس های هوشمند اندروید (نسخه 4 به بالا) و iOS (نسخه 7 به بالا) ارتباط برقرار می کند.

دستند جدید TCL از استاندارد ضدآب و ضد گردوغبار IP67 برخوردار است؛ در نتیجه کاربران می توانند با خیال راحت از آنها در زیر باران و یا هنگام شست و شوی دست ها استفاده کنند.

images-of-the-tcl-moveband-launching-in-marc-1-w600

دستبند پایشگر سلامت جدید TCL تا پایان اسفند ماه روانه بازار خواهد شد، اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

گفتنی است جدا از این گجت، چینی ها از کیت کنترل هوشمند خانه جدیدی به نام LIFE سخن گفتند که ارتقای وضعیت امنیتی خانه و خانواده را هدف قرار داده است.

این مجموعه با ارائه چند دوربین نظارتی متصل به اینترنت، سنسورهای حرکتی و نظاره وضعیت باز یا بسته بودن پنجره ها و درب ها، به کمک اهالی خانه می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی