ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یخچال درب فرانسوی Whirpool در لاس وگاس؛ رقیبی سرسخت برای محصولات کره ای

شرکت ویرلپول (Whirlpool) در نمایشگاه CES از نسل جدید یخچال های درب فرانسوی با نام «Door-Within-Door» رونمایی کرد. این محصول از درب های تو در تویی برخوردار است که پیش از این در محصولات سامسونگ و ال ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۵۶

شرکت ویرلپول (Whirlpool) در نمایشگاه CES از نسل جدید یخچال های درب فرانسوی با نام «Door-Within-Door» رونمایی کرد. این محصول از درب های تو در تویی برخوردار است که پیش از این در محصولات سامسونگ و ال جی دیده بودیم.

ویرلپول ادعا می کند تکنولوژی برتری را به کار گرفته، و توانسته با تعبیه سیستم خنک سازی ویژه برای قسمت پایینی درب های جلویی، محصولی بهتر از رقبا را ارائه کند.

whirlpool-door-within-door-refrigerator-2

البته بحث شرکت مذکور کاملاً منطقیست، چون در یخچال های کنونی که از درب های تو در تو استفاده می کنند، معمولاً محفظه بیرونی به اندازه کافی خنک نیست و نمی توان مواد غذایی فاسد شدنی را در آن نگهداری کرد، و اگر قرار باشد مواد مصرفی روزمره همچون شیر را به محفظه داخلی و اصلی منتقل کنیم، دیگر دلیلی برای صرف هزینه گزاف و خرید این نوع یخچال ها وجود ندارد.

علاوه بر ادعای خنک سازی بیشتر، ویرلپول ویژگی های دیگری را نیز در یخچال Door-Within-Door تعبیه کرده که البته تازگی ندارند و در CES 2016 نیز دیده شده اند، از جمله قفسه هایی با جابجایی ساده، جامیوه ای بزرگ و فضایی وسیع برای نگهداری مواد غذایی.

whirlpool-door-within-door-refrigerator-1

گفتنیست شرکت ویرلپول یکی از تولید کنندگان قدیمی لوازم خانگی در آمریکا محسوب می شود، اما طی سال های اخیر به خاطر حضور گسترده و قدرتمند کره ای ها به خصوص ال جی و سامسونگ، آینده خود را در معرض تهدید می بیند و بنابراین تلاش می کند تا هرچه سریع تر فناوری های جدید را در محصولاتش به کار گیرد.

قیمت یخچال Door-Within-Door شرکت ویرپول هنوز مشخص نشده، اما با توجه به ویژگی هایش انتظار می رود در رده چند هزار دلاری جای داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی