ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار هوشمند Google Assistant به اندروید تی وی می آید

گوگل به زودی رقیب قدرتمند سیری و الکسا، Google Assistant را به صفحات تلویزیون می آورد. کمپانی مورد بحث امروز و در جریان نمایشگاه CES اعلام کرد که Assistant طی ماه های آینده برای تلویزیون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

گوگل به زودی رقیب قدرتمند سیری و الکسا، Google Assistant را به صفحات تلویزیون می آورد. کمپانی مورد بحث امروز و در جریان نمایشگاه CES اعلام کرد که Assistant طی ماه های آینده برای تلویزیون ها و ستاپ باکس های مبتنی بر اندروید تی وی منتشر می شود.

گفتنی است که حداقل شرایط لازم برای دریافت Assistant توسط تلویزیون ها اندروید 6.0 مارشملو خواهد بود. فهرست دستگاه های پشتیبانی کننده از این دستیار هوشمند به شرح زیر هستند:

  • AirTV Player
  • کلیه اندروید تی وی های موجود در آمریکا که مبتنی بر نسخه 6.0 یا 7.0 سیستم عامل باشند (از جمله تلویزیون های سری براویای سونی و Aquos شارپ)
  • تبلت انویدیا شیلد
  • شیائومی Mi Box

به گفته گوگل انویدیا شیلد اولین دستگاه فهرست بالاست که می تواند «تجربه ای بدون دخالت دست از کار با Assistant» را به کاربران ارائه کند. به معنای دقیق تر تنها کافیست با صدور فرمان OK Google به شیلد دستیار هوشمند گوگل را فعال نمایید. البته شاید لازم باشد که برخی مواقع از یک ریموت صوتی برای استفاده از آن بهره بگیرید.

مشخص است که با ایجاد تعامل مستقیم میان Assistant و اندروید تی وی گوگل می خواهد که نیاز به سخت افزار اضافی جهت ایجاد ارتباط میان گجت های هوشمند را برای مردم به حداقل برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی