ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گریفین همه چیز را هوشمند می کند؛ آینه، قهوه ساز، و حتی تستر نان

واقعاً به نظر نمی رسد کسی به تستر هوشمند نیاز داشته باشد، زیرا مدت هاست که با اهرم یا دکمه های تعبیه شده روی این وسیله، میزان برشته بودن نان را تعیین می کنند. اما ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

واقعاً به نظر نمی رسد کسی به تستر هوشمند نیاز داشته باشد، زیرا مدت هاست که با اهرم یا دکمه های تعبیه شده روی این وسیله، میزان برشته بودن نان را تعیین می کنند. اما شرکت گریفین با ما هم عقیده نیست و به همین منظور تستری مجهز به بلوتوث و اپلیکیشن اختصاصی را به لاس وگاس آورده.

این وسیله برای افرادی مناسب است که می خواهند آشپزخانه هوشمند داشته باشند، اما پول خرید یخچال های چند هزار دلاری را ندارند. بنابراین کافیست 100 دلار هزینه کرده و «تستر متصل به شبکه» گریفین را بخرید و به ادعای سازنده، از طریق اپلیکیشن موبایل مربوطه، نان را به صورت هوشمندتر برشته سازید.

کمپانی گریفین که پیش از این در ساخت لوازم جانبی موبایل فعالیت داشته، علاوه بر معرفی محصول فوق، یک دستگاه قهوه ساز هوشمند نیز معرفی کرده که با استفاده از آن می توان غلظت قهوه و میزان کافئین آن را از طریق اپلیکیشن موبایل کنترل نمود. این وسیله هوشمند نیز 100 دلار قیمت دارد.

griffin-connectedmirror

اما محصول دیگر گریفین که قیمتش به اندازه دو مورد بالا معقول به نظر نمی رسد، یک آینه هوشمند 1000 دلاری است که به شبکه وای-فای خانگی متصل شده و زمان، وضعیت آب و هوا، اخبار روز و اطلاعات دیگر وسایل پلتفرم هوشمند این کمپانی را به کاربر نشان می دهد.

گفتنیست گریفین زمینه اصلی فعالیت خود را نیز فراموش نکرده و دو دستگاه شارژر هوشمند 30 و 40 دلاری را نیز به CES آورده، که با رسیدن به درصد شارژ مشخص، کاربر را آگاه می سازند؛ به هر حال کسی که از تستر هوشمند استفاده می کند، برای اطلاع از درصد شارژ موبایلش هم به کمک نیاز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی