ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین کروم بوک های مشترک سامسونگ و گوگل با قابلیت اجرا اپ های اندرویدی معرفی شد

سامسونگ دقایقی پیش و در جریان کنفرانس خبری خود از دو کروم بوک جدید با پسوند های Pro و Plus رونمایی کرد که هر دوی این دستگاه ها با همکاری مستقیم گوگل ساخته شده اند. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۲:۴۹

سامسونگ دقایقی پیش و در جریان کنفرانس خبری خود از دو کروم بوک جدید با پسوند های Pro و Plus رونمایی کرد که هر دوی این دستگاه ها با همکاری مستقیم گوگل ساخته شده اند.

چند ماه پیش بود که جزئیات و اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه ها فاش شد و حالا رسما سامسونگ ضمن اعلام این همکاری، دستگاه های جدید را هم معرفی می کند.

کروم بوک پرو و پلاس از یک نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2400 در 1600 پیکسل، مموری 4GB LPDDR3، حافظه داخلی 32 گیگابایتی e.MMC، دوربین وبکم اچ دی، باتری با عمر هشت ساعته، دو پورت یو اس بی مدل سی، پشتیبانی از اس دی کارت، قلم استایلوس و دسترسی به گوگل پلی برای دانلود اپ های اندرویدی بهره می برند.

تنها تفاوت عمده این است که کروم بوک پرو از پردازنده Intel Core M3 6Y30 بهره می برد اما کروم بوک پلاس از پردازنده شش هسته ای ARM OP1 استفاده می کند که مخصوص کروم بوک ها طراحی شده است.

کروم بوک پلاس با قیمت 449 دلار در بهار سال آینده عرضه می شود اما هنوز قیمت کروم بوک پرو اعلام نشده است. در ادامه می توانید تصاویر این دستگاه ها را تماشا کنید.

undefined

undefined-1

undefined-2

undefined-3

undefined-4

samsung-chromebook-pro-and-plus-ces2017-26

samsung-chromebook-pro-plus2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • arman
    arman | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    خیلی خوبه
    بخای تبلت اندرویدی اینو میگیره ادم
    ولی خب در کنارش باید یه پی سی یا لپتاپ شاخ هم داشته باشیم

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    احتمالا این محصول ،حاصل تلاش گوگل برای ساختن سرفیسِ کرومی بوده !!!
    اگر از سیمکارت (با توجه به اجرای اپ های اندرویدی و وابستگی شدید سیستم عامل کروم به اینترنت) پشتیبانی میکرد و کیبوردش هم نور پس زمینه داشت ، میشد یه محصول کامل ولی در غیر اینصورت ، با این قیمتش (برای من و هموطنانم البته !) ارزش خرید نداره و خرید تبلت اندرویدی که خیلی نازکتر هست ، عاقلانه تره .

مطالب پیشنهادی