ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دوربین نظارتی Hoop آشنا شوید؛ امنیت بیشتر در کنار قیمتی ارزان

در حال حاضر شرکت های بسیاری مانند نست (Nest) به ساخت دوربین های امنیتی مشغول هستند. در CES 2017 نیز شاهد حضور دوربین های امنیتی مختلفی بودیم که می توان از میان آن ها به ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

در حال حاضر شرکت های بسیاری مانند نست (Nest) به ساخت دوربین های امنیتی مشغول هستند. در CES 2017 نیز شاهد حضور دوربین های امنیتی مختلفی بودیم که می توان از میان آن ها به Hoop Camera اشاره کرد.

شرکت پولاروید کلید فروش خوب را در قیمت پایین محصولات می بیند؛ به همین منظور قرار است آخرین دوربین امنیتی این شرکت با قیمت ۱۹۹ دلاری روانه خانه های کاربران شود. همانند دیگر دوربین های امنیتی، هووپ نیز قادر به تشخیص تفاوت انسان و حیوان خانگی خواهد بود و به طور خودکار هنگامی که شما به خانه می رسید عملیات ضبط ویدیو را متوقف می کند.

هووپ توانایی ضبط ویدیو ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد و زاویه دید ۱۴۰ درجه ای در اختیار کاربر می گذارد. در کنار تمام ویژگی های گفته شده، این دوربین امنیتی ظاهری مینیمال و زیبا دارد. همچنین می توان از هووپ هم در داخل و هم خارج از خانه استفاده کرد و ویدیوهای ضبط شده را در فضای ابری ذخیره نمود.

همچنین با استفاده از اپلیکیشن این محصول می توان از هشدارهای دوربین با خبر شد و از نمای خانه تصویر زنده دریافت کرد. احتمال می رود که شرکت پولاروید برای سه ماه دوم سال میلادی هووپ را با قیمت ۱۹۹ دلاری اش روانه بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی