ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر از تعطیلی سرویس Vine در تاریخ 28 دی ماه خبر داد

پایان کار سرویس اشتراک ویدئوی Vine بسیار نزدیک است. توییتر مالک فعلی این سرویس خبر داد که بیست و هشتم دی ماه امسال، آخرین روز فعالیت Vine خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید توییتر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

پایان کار سرویس اشتراک ویدئوی Vine بسیار نزدیک است. توییتر مالک فعلی این سرویس خبر داد که بیست و هشتم دی ماه امسال، آخرین روز فعالیت Vine خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید توییتر پیش تر در ماه اکتبر از تصمیمش برای تعطیلی Vine خبر داده بود، اما تا امروز تاریخ دقیق انجام این کار را نمی دانستیم.

در هر صورت از تاریخ تعیین شده به بعد سرویس Vine دیگر پذیرای فایل های کاربران نخواهد بود، اگرچه همچنان می توانید آرشیو ویدئوهای 6 ثانیه ای قدیمی تان در آن را تماشا کنید.

اما خود اپلیکیشن Vine هم بلا استفاده نمانده و توییتر آن را برای کاربردهای دیگر دانگرید خواهد کرد. نام این اپلیکیشن دانگرید شده Vine Camera خواهد بود که همچنان می توانید با آن ویدئوهای 6.5 ثانیه ای بسازید، اگر چه دیگر امکان بارگذاری آن ها در شبکه اجتماعی Vine را نخواهید داشت.

این اپلیکیشن ضمنا به شما اجازه می دهد که تمام ویدئوهای قدیمی Vine تان را دانلود کرده یا آن ها را با دوستان خود در توییتر به اشتراک بگذارید. شایعات پیشین حاکی از آن بودند که کمپانی های متعددی قصد خرید سرویس Vine را داشتند، اما در نهایت این توییتر بود که توانست این استارتاپ را از آن خود کند.

ضمنا بد نیست بدانید که سرویس Giphy هم اعلام داشته که به زودی ابزاری جهت تبدیل ویدئوهای Vine قدیمی به تصاویر Gif را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی