ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین عینک هوشمند شرکت Vuzix با نام M3000 معرفی شد

شرکت Vuzix مدتی است که روی صنعت عینک های هوشمند تمرکز کرده است و می خواهد نام خود را به عنوان یکی از پیشگامان تکنولوژی های پوشیدنی به ثبت رساند. حضور Vuzix در CES 2017 با ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۱

شرکت Vuzix مدتی است که روی صنعت عینک های هوشمند تمرکز کرده است و می خواهد نام خود را به عنوان یکی از پیشگامان تکنولوژی های پوشیدنی به ثبت رساند. حضور Vuzix در CES 2017 با معرفی عینک هوشمند تازه این شرکت همراه شد که قرار است با نام Vuzix M3000 به بازار عرضه گردد.

در نگاه اول به این عینک هوشمند می توان دریافت که Vuzix از شیشه شفاف دو میلیمتری در بدنه M3000 استفاده کرده است. تمامی فعالیت های هوشمند M3000 نیز به لطف پردازنده اینتل اتوم صورت می گیرد. همچنین آخرین عینک هوشمند شرکت Vuzix به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و قابلیتی همچون فیلم برداری و ضبط تصویر به واسطه آن میسر می شود.

Vuzix M3000 توانایی آن را دارد که به وسیله Wi-Fi به فضای وب و از طریق بلوتوث ۴.۱ به پلتفرم های iOS و اندروید متصل شود. علاوه بر این، عینک مذکور قادر است به وسیله GPS و سیستم دنبال کننده حرکات سر، از محل دقیق کاربر مطلع شود و اطلاعات مرتبط با آن نقطه جغرافیایی را برای او به تصویر بکشد. خوشبختانه Vuzix M3000 به طور کامل نسبت به آب، خاک و گرد و غبار مقاوم است و کاربران آن می توانند با خیال راحت در هر شرایطی از توانایی های این عینک هوشمند بهره مند شوند.

علاوه بر این، به لطف باتری های سبک و قدرتمندی که در Vuzix M3000  تعبیه شده، کاربران می توانند تقریبا به مدت یک روز کامل از استفاده مداوم عینک هوشمند خود لذت ببرند. هنوز درباره قیمت این محصول از سوی Vuzix سخنی به میان نیامده و احتمال می رود که در تابستان آینده شاهد حضور این عینک هوشمند در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی