ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و حمایت 150 میلیون دلاری از استارتاپ های خلاق

کمپانی سامسونگ در جدیدترین رویکرد استراتژیک تجارت خود قصد دارد با تمرکز بر تکنولوژی های در حال توسعه، از استارتاپ های خلاق و فعال حمایت کند. طی گزارش رسمی روابط عمومی سامسونگ بین الملل، کره ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۴۵

کمپانی سامسونگ در جدیدترین رویکرد استراتژیک تجارت خود قصد دارد با تمرکز بر تکنولوژی های در حال توسعه، از استارتاپ های خلاق و فعال حمایت کند.

طی گزارش رسمی روابط عمومی سامسونگ بین الملل، کره ای ها بیش از 150 میلیون دلار هزینه برای حمایت و پشتیبانی از استارتاپ های فعال در شاخه های واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و سایر فناوری های روز در نظر گرفته اند.

تا اینجای کار سامسونگ در 10 استارتاپ کوچک و مستقل به نام های «کانورج»، «دشبات»، «انتری پوینت»، «فایلامنت»، «اینتیزر»، «لیکویید اسکای»، «آتو رادیو»، «2 سنس»، «SafeDK» و «ویرترو» سرمایه گذاری کرده است.

«برندن کیم» یکی از معاونین مدیرعامل سامسونگ در این باره می گوید: «سرمایه گذاری های ما قدرت پلتفرم های سامسونگ را در اختیار استارتاپ های خلاق قرار می دهد تا به افق مورد نظر و موفقیت های مناسبی دست یابند.»

گفتنی است کره ای ها از میزان هزینه های ارائه شده به هر استارتاپ سخنی به میان نیاورده اند، اما این حجم طی سال های آینده و با تاسیس دفاتر مختلف در اقصی نقاط جهان گسترش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    این عالی و فوق العادست ?

مطالب پیشنهادی