ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE امسال ساعت هوشمند اندرویدی با پشتیبانی از LTE عرضه می کند

شرکت ZTE در حال آماده سازی اولین ساعت هوشمند خود بر اساس پلتفرم Android Wear است. به گفته مسئولین شرکت فوق در نمایشگاه CES این گجت پوشیدنی از شبکه LTE پشتیبانی کرده و بدون نیاز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

شرکت ZTE در حال آماده سازی اولین ساعت هوشمند خود بر اساس پلتفرم Android Wear است. به گفته مسئولین شرکت فوق در نمایشگاه CES این گجت پوشیدنی از شبکه LTE پشتیبانی کرده و بدون نیاز به موبایل، یعنی به صورت مستقل عمل می کند.

«لیکسین چنگ» مدیرعامل ZTE USA در گفتگوی خبری با cnet اعلام کرد با یکی از اپراتورهای ایالات متحده وارد قرارداد شده اند تا عملیات فروش این ساعت را در سال جاری میلادی به انجام برسانند.

به گفته مسئولین این شرکت، آنها تاکنون به خاطر مشکلاتی همچون شارژدهی ضعیف باتری و فقدان ارتباط موبایلی LTE، تصمیم به حضور در این بازار نداشته اند، اما با برطرف شدن این مسائل، اکنون حاضرند تا محصول خود را عرضه کنند.

zte-w01-smartwatch

لازم به ذکر است با وجود کاهش شدید 50 درصدی بازار ساعت های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2016، هنوز هم شرکت هایی همچون ZTE یا Swarovski قصد دارند بخت خود را در این حوزه بیازمایند.

کمپانی مورد نظر که پیش از این مدل ZTE W01 (عکس بالا) را بر اساس پلتفرم دیگری معرفی کرده بود، از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد اسمارت واچ آتی خود که مجهز به سیستم عامل اندروید وِر است، خودداری نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی