ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از ساندبارهای جدید و مجهز به کروم کست خود رونمایی کرد

سونی در نمایشگاه CES امسال از ساندباری رونمایی کرده که از درون به کروم کست گوگل مجهز شده است. HT-MT500 ساندبار کوچک و جمع و جوری است که به یک ساب ووفر بی سیم وصل می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۳

سونی در نمایشگاه CES امسال از ساندباری رونمایی کرده که از درون به کروم کست گوگل مجهز شده است. HT-MT500 ساندبار کوچک و جمع و جوری است که به یک ساب ووفر بی سیم وصل می شود و می توانید آن را برای پخش صدا زیر کاناپه گذاشته یا به طور ایستاده نزدیک به تلویزیون بگذارید.

صدای این ساندبار و ساب ووفر با توجه به فاصله ای که از هم دارند به طور خودکار تنظیم می گردد. مدل HT-MT500 همچنین می تواند برای پخش موسیقی مستقیما به سرویس اسپاتیفای هم متصل شود. اما افرادی که نیازی به استفاده از تکنولوژی گوگل ندارند می توانند مدل HT-MT300 را بخرند که علیرغم نداشتن مزایای کروم کست از بلوتوث و NFC برای برقراری ارتباط با گجت های دیگر بهره مند است.

اما HT-CT290 ساندبار دیگر سونی است که دارای ابعاد کوچکی بوده و بنابراین می تواند بدون جلب توجه زیاد روی دیوار متصل شود. این ساندبار هم دارای ساب ووفر بی سیم، ارتباط بلوتوثی و صدای فراگیر بوده و با قدرت خروجی 300 وات اقدام به پخش موسیقی می کند.

مدل دیگر این ساندبار هم HT-CT800 نام داشته که از تکنولوژی های Dolby TrueHD و DTS-HD پشتیبانی به عمل می آورد. این خصوصیت آن را برای شنیدن فایل های صوتی غیر فشرده و فرمت های سنگین به گزینه ایده آلی تبدیل کرده است.

ساندباری که از آن صحبت می کنیم به خوبی با Google Home ارتباط برقرار کرده و برای ارتقای حجم صدا به دیگر اسپیکرهای بی سیم و تجهیزات Multi-room موزیک پلیر متصل می شود.

و در نهایت HT-ST5000 را داریم که ساندبار پرچمدار سونی در سال 2017 به حساب می آید. خصوصیت ویژه این دستگاه پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Atmos و فایل های صوتی با کیفیت بالاست. سونی این وسیله را قلب یک سینمای خانوادگی می داند، برای همین سه پورت HDMI در پشت آن تعبیه کرده که یکی از آن ها برای ایجاد ارتباط HDMI ARC است و در کنارش جک USB نیز مشاهده می شود.

ساندبار HT-ST5000 با Google Home هم کار می کند و این بدان معناست که از طریق دستیار صوتی Google Assistant هم قادر به کنترل آن خواهید بود. مثل اکثر محصولاتی که سونی در CES از آن ها پرده برداشت، هنوز در مورد قیمت این محصولاتی اطلاعاتی در دسترس نیست. تنهایی چیزی که می دانیم این است که تمامی این ساندبارها در بهار 2017 وارد بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی