ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Misfits از اولین ساعت هوشمند خود به نام Vapor رونمایی کرد

شرکت Misfit که در تولید پوشیدنی های تجملی تخصص دارد و سال گذشته به یکی از زیرمجموعه های Fossil Group تبدیل شد، اخیراً در جریان CES 2017 از ساعت هوشمند جدیدی به همراه نمایشگر لمسی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۵۹

شرکت Misfit که در تولید پوشیدنی های تجملی تخصص دارد و سال گذشته به یکی از زیرمجموعه های Fossil Group تبدیل شد، اخیراً در جریان CES 2017 از ساعت هوشمند جدیدی به همراه نمایشگر لمسی رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند که Vapor نامیده می شود، به نمایشگری امولد و 1.4 اینچی مجهز شده و از GPS، سنسور ضربان قلب و عمر باتری دو روزه بهره می برد.

پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام سوخت رسانی به Vapor را برعهده دارد و حافظه داخلی 4 گیگابایتی، کاربر را از استفاده از موبایل برای گوش سپردن به موسیقی بی نیاز می کند. یکی از قابلیت های مهم Vapor، «حاشیه لمسی» نامیده می شود و در واقع به بخشی حلقوی به دور فیس اشاره دارد که امکان کنترل برخی از تعاملات را فراهم می آورد.

misfit_vapor_5-0-w600

یکی از جنبه های این ساعت که هنوز مبهم باقی مانده، سیستم عاملی است که بر آن اتکا دارد. بنابر نمایش های کوتاه Misfit، حدس زده می شود که باید منتظر ساعت هوشمندی به همراه سیستم عامل شخصی سازی شده Android Wear گوگل باشیم؛ هرچند که هنوز نمی توان مطمئن بود. این کمپانی همچنین افزوده تصاویر مربوط به ساعت، نسخه نهایی آن نبوده و امکان دارد Vapor با تغییراتی مواجه شود.

در نهایت گفتنی است که ساعت هوشمند Vapor کماکان تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما انتظار می رود که اواخر سال جاری میلادی با قیمت مناسب 199 دلار به دست مشتریان چینی برسد.

misfit_vapor_6-w600 misfit_vapor_4-w600 misfit_vapor_3-w600 misfit_vapor_2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی