ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسواک Oral-B Genius 8000، عادت های شما هنگام شستشوی دهان را تحلیل می کند

Oral-B طی سال های اخیر چندین مسواک الکتریکی بلوتوث معرفی کرده اما آخرین محصول این کمپانی، یعنی Oral-B Genius 8000 با مدل های قبلی فرق دارد و سرآمدی در میان تمام آنها به شمار می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۰

Oral-B طی سال های اخیر چندین مسواک الکتریکی بلوتوث معرفی کرده اما آخرین محصول این کمپانی، یعنی Oral-B Genius 8000 با مدل های قبلی فرق دارد و سرآمدی در میان تمام آنها به شمار می رود. نکته ای که Genius را جالب می کند، استفاده از دوربین برای تحلیل الگوهای مسواک زدن شما است تا از تمیزی تمام نقاط دهان اطمینان حاصل کند.

این کمپانی پی برده که غالب مردم به هنگام شستشوی دهان خود، به صورت اتفاقی بخش هایی را از قلم می اندازند و Genius هم برای حل همین مشکل وارد صحنه شده است. با این همه مسواک Oral-B مشکل خاص خود را هم دارد و آن چیزی نیست جز اجبار به آوردن موبایل به دستشویی و استفاده از آن در مقابل آینه.

البته خوشبختانه Oral-B راهکاری برای افرادی که حاضر به چنین کاری نیستند نیز اندیشیده و Genius 8000 می تواند هنگامی که در حال وارد کردن فشاری مضاعف بر دندان و لثه های خود هستید، به شما هشدار بدهد. علاوه بر این مسواک مورد اشاره مدت زمان شستشوی دهان را نیز اندازه گیری می کند تا زودتر از هنگامی که باید، تمیز کردن دندان هایتان را متوقف نکنید.

در هر صورت، بر کسی پوشیده نیست که دهان و دندان یکی از مهم ترین اجزای بدن به شمار می روند و نگهداری صحیح از آن ها می تواند از بروز مشکلات جدی جلوگیری کند. بنابراین اگر از آن دسته افرادی به شمار می روید که از دستبندهای Fitbit و سایر پوشیدنی های هوشمند برای پایش سلامتی و فعالیت هایتان بهره می برید، شاید بد نباشد نگاهی به Genius 8000 نیز انداخته و بهتر از پیش از دندان هایتان محافظت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    مسواک اورال بی 2 تومن باتری قلمی نیم قلم ......

مطالب پیشنهادی