ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون های بی سیم جدید Audio-Technica، تکنولوژی پخش صدا را متحول می کنند

کمپانی Audio-Technica یکی از باتجربه ترین توسعه دهندگان هدفون و هدست در سراسر دنیا است و امسال نیز در نمایشگاه CES حضور پیدا کرد تا دستاوردی نوین و خلاقانه ارائه نماید: یک هدفون بی سیم که ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۰

کمپانی Audio-Technica یکی از باتجربه ترین توسعه دهندگان هدفون و هدست در سراسر دنیا است و امسال نیز در نمایشگاه CES حضور پیدا کرد تا دستاوردی نوین و خلاقانه ارائه نماید: یک هدفون بی سیم که از تکنولوژی DAC (تبدیل داده های دیجیتال به آنالوگ برای پخش صدا) استفاده نمی کند.

مبدل های فوق طی سالیان دراز به عنوان استاندارد اصلی پخش صدا شناخته می شوند و نمونه های آنها را می توان در انواع هدفون ها، اسپیکرها و موبایل های هوشمند یافت.

اما این کمپانی ژاپنی دو هدفون بی سیم جدید معرفی کرده که با نام های DSR9BT و DSR7BT از تکنولوژی جدیدی تحت عنوان سیستم «درایو دیجیتال خالص» بهره می برند؛ به این معنا که این هدفون ها به صورت مستقیم و بدون نیاز به تبدیل نسبت به داده های دیجیالی واکنش نشان می دهند.

at_sr9-w600

تشریح چگونگی عملکرد این سیستم نوین کمی دشوار است و Audio-Technica فعلاً به توضیح بهره مندی از چیپست های طراحی شده توسط شرکت Trigence Semiconductor بسنده کرده است.

رویکرد کلی چنین است که هدفون توانایی خواندن سیگنال های دیجیتالی را داشته و با کیفیت بالاتر، وضوحی مثال زدنی و طبیعی ارائه می نماید.

گفتنی است این هدفون های پیشرفته و جدید از اوسط بهمن ماه با قیمت های 371 و 577 دلار روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی