ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک نخستین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد

به نظر می رسد که ال جی دیگر به عنوان تنها تولیدکننده تلویزیون های OLED شناخته نمی شود، چرا که پاناسونیک هم به تازگی از تلویزیونی OLED خود به نام EZ1002 رونمایی کرده است. پنل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۰:۱۴

به نظر می رسد که ال جی دیگر به عنوان تنها تولیدکننده تلویزیون های OLED شناخته نمی شود، چرا که پاناسونیک هم به تازگی از تلویزیونی OLED خود به نام EZ1002 رونمایی کرده است.

پنل این تلویزیون، تفاوتی با محصولات ارائه شده از سوی ال جی ندارد، اما پاناسونیک سعی کرده با استفاده از پردازنده Studio Colour HCX2 و پشتیبانی از تنظیمات کالیبره سازی ISF و نرم افزار CALMAN تصاویری چشم نوازتر را در مقابل دیدگان قرار دهد.

xke24gkmbapidoq0a550-w600

پاناسونیک در حال حاضر به دنبال کسب جواز THX و Ultra HD Premium نیز هست اما ظاهراً هنوز موفق به دریافت آنها نشده است. این کمپانی ژاپنی می گوید که تلویزیون جدیدش از دو فناوری HDR10 و Hybrid Log-Gamma HDR نیز پشتیبانی می کند.

متاسفانه در هیچ یک از سخنان پاناسونیک، اشاره ای به پشتیبانی از دالبی ویژن نشده و لازم به اشاره است که این استاندارد، در بلوری پلیرهای Ultra HD اخیر این کمپانی نیز مورد پشتیبانی قرار نگرفته. در حال حاضر محتویات ویدیویی دالبی ویژن، با استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان و مردم مواجه شده اند و باید دید که پاناسونیک می تواند با آپدیتی نرم افزاری، پشتیبانی از آنها را به تلویزیون خود بیفزاید یا خیر.

viqjocccd1heaivwofpd-jpg-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    خوبه که تلوزیون های oled داره فرا گیر میشه اینجوری هم تنوع محصول زیاد میشه هم باعث میشه شرکت ها بر سر کیفیت و قیمت با هم رقابت کنند

  • aram sali
    aram sali | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    به خدا همون hdr10 هم خوبه. مهم قیمته.

مطالب پیشنهادی