ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Moxi آشنا شوید؛ کالسکه هوشمندی که از چراغ و شارژر موبایل برخوردار است

تا حالا موقع بردن کودک تان به گردش احساس کرده اید که در حال اتلاف زمان خود هستید؟ شاید برای خیلی ها پاسخ این سوال منفی باشد، اما کمپانی 4moms کالسکه ای طراحی کرده تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

تا حالا موقع بردن کودک تان به گردش احساس کرده اید که در حال اتلاف زمان خود هستید؟ شاید برای خیلی ها پاسخ این سوال منفی باشد، اما کمپانی 4moms کالسکه ای طراحی کرده تا موقع به گردش بردن کودکان بتوانید از زمان خود استفاده مفیدتری بکنید.

کالسکه Moxi از انرژی چرخش چرخ ها برای شارژ باتری موبایل شما بهره می گیرد، و می تواند هنگام تاریکی مسیر پیش رویتان را با چراغ هایی که رویش تعبیه شده روشن کند. همچنین پایش مسافت طی شده و نمایش آن روی یک صفحه LCD از دیگر قابلیت های این کالسکه هوشمند 700 دلاری هستند.

با توجه به قیمت بالای این وسیله، Moxi قابلیت هایی در آن گنجانده که در صورت پرداخت 700 دلار از خرید آن راضی باشید. از جمله این قابلیت ها می توان به چرخش صندلی کالسکه به سه جهت مختلف اشاره کرد؛ رو به جلو، رو به عقب یا کاملا موازی با سطح زمین که برای حرکت دادن نوزادان ایده آل است.

capture-w600

با توجه به این که برای خرید یک کالسکه معمولی با این قابلیت می بایست هزینه زیادی بپردازید، قیمت 700 دلاری کالسکه Moxi چندان غیر منطقی هم به نظر نمی رسد. تنها نکته قابل انتقاد در مورد این کالسکه امکانات ساده اپلیکیشن اش هستند که چیزی بیشتر از میزان مسافت طی شده را برای شما به نمایش در نمی آورند.

البته چراغ های کالسکه هم آنقدر قوی نیستند که بتوانند یک مسیر تاریک را به خوبی روشن کنند. هر چند که بسیاری از والدین ترجیح می دهند تا فرزندان شان را قبل از تاریکی هوا به گردش ببرند.

اما در هر صورت بهتر بود که کمپانی 4moms قابلیت هایی را در این کالسکه می گنجاند که کاربرد واقعی داشته باشند. این کالسکه را می توانید همین حالا از فروشگاه های آنلاین و به قیمت 700 دلار خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی