ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلو از هدفون آهنربایی مسطح Ella با آمپلیفایر داخلی رونمایی کرد

شرکت Blue که به خاطر ساختن میکروفون های استودیویی معروف است، امسال به طور جدی وارد حوزه هدفون های حرفه ای شده. این شرکت در سال 2014 اولین هدفونش به نام Mo-Fi را معرفی کرد ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۰:۱۵

شرکت Blue که به خاطر ساختن میکروفون های استودیویی معروف است، امسال به طور جدی وارد حوزه هدفون های حرفه ای شده. این شرکت در سال 2014 اولین هدفونش به نام Mo-Fi را معرفی کرد که دارای آمپلی فایر داخلی بود. پارسال نیز با معرفی هدفون Lola در این عرصه حضور پیدا کرد. البته Lola بر خلاف Mo-Fi آمپلی فایر نداشت اما همچنان طراحی منحصر به فرد Blue را حفظ کرده بود.

این شرکت امروز هدفون بی سیم Satellite را معرفی کرد که از درایور مستقل برای هر گوشی بهره می برد. علاوه بر این، هدفون Ella نیز رونمایی شد که اولین هدفون بلو با فناوری آهنربای مسطح است. این فناوری، فرکانس های دقیق تر و اعوجاج کمتری را ارائه می دهد و نسبت به درایورهای رایج، کیفیت صدای بسیار بهتری دارد.

download

هدفون های مختلفی با این فناوری به بازار عرضه شده اند از جمله Audeze Sine که از آمپلی فایر دوگانه و مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) برخوردار است. چرا بلو باید وارد چنین رقابت سختی شود؟ این شرکت می گوید: «اکثر هدفون های مغناطیسی مسطح، برای رسیدن به سطح جزئیات بیشتر، کیفیت را فدا می کنند.» که صدای حاصل «بیشتر مصنوعی است تا احساس برانگیز.»

بلو می گوید که هدفون Ella با برخوداری از آمپلی فایر حرفه ای 250 میلی واتی، جزئیات و کیفیت بالا را با هم ارائه می کند. همچنین این شرکت مدعی است که اولین سازنده هدفون مغناطیسی مسطح با چنین مشخصاتی است. هدفون های بلو قطعا خوب صدا می دهند اما از قیمت 700 دلاری Ella مشخص است که برای هر کسی نیستند.

01-ella-3qtr-1

اگر بودجه تان کمتر است، بلو گزینه دیگری هم دارد: هدفون Sadie. این هدفون هم از آمپلی فایر داخلی برخوردار است و از طراحی لولایی منحصر به فرد بلو برای وزن کمتر و راحتی بیشتر بهره می برد. Sadie همچنان می تواند زینت بخش مجموعه موسیقی شما و نوازشگر گوش هایتان باشد. قیمت این مدل 400 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی