ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از روتر Mi Router HD با 8 ترابایت حافظه داخلی پرده برداشت

شیائومی لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2017 تازه ترین محصولات خود را معرفی کرد، از جمله Mi Router HD که یک روتر وای-فای به حساب می آید. روتر جدید البته نسبت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۴

شیائومی لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2017 تازه ترین محصولات خود را معرفی کرد، از جمله Mi Router HD که یک روتر وای-فای به حساب می آید. روتر جدید البته نسبت به مدل های مرسوم بازار ویژگی های بیشتری دارد که قیمت دستگاه را تا چند صد دلار افزایش داده است.

روتر جدید به لطف فناوری MIMO 4x4 و مجهز بودن به 4 آنتن PCB با گین بالا قادر است اطلاعات را با سرعت حداکثر 2600 مگابیت در ثانیه انتقال دهد. سازنده علاوه بر این امکان می دهد روتر جدید را برای استفاده در سیستم های مدار بسته به 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کنید که رقم چشمگیری به حساب می آید.

روتر جدید ضمناً از بدنه ی فلزی بهره می برد و امکانات هوشمند مختلفی دارد، از جمله پشتیبان گیری خودکار از تمام ابزارهای متصل و پشتیبانی از قابلیت ماشین زمان.

mi-router-hd-2-640x480-w600

از دیگر امکانات دستگاه نیز می توان به سینک کردن اطلاعات با حساب Dropbox کاربر و پشتیبانی از اتصال بیسیم برای سیستم های صوتی Sonos اشاره کرد.

در پایان گفتنی است که فروش Mi Router HD در سه ماهه ی نخست سال 2017 در دو ظرفیت 1 و 8 ترابایتی آغاز می شود که اولی زیر 200 دلار و دومی کمتر از 500 دلار قیمت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    ۲۰۰ نا ۵۰۰ دلار اونم واسه جنس بنجل چینی???????????????

  • آریا
    آریا | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    این شیائومی هم شده سامسونگ. همه چی تولید میکنه

  • Black Boy
    Black Boy | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    تیتر گفته 8 ترابایت! قسمت اول متن گفتید 8 گیگابایت و در انتها گفتید 1 تا 8 ترابایت؟! بالاخره گیگابایت یا ترابایت؟! 8 ترابایت داخل روتر؟! مگه میشه مگه داریم...

مطالب پیشنهادی