ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکرو SD جدید سن دیسک، بیشترین گنجایش را در میان کارت های A1 دارد

دارندگان موبایل های اندرویدی عاشق حافظه های قابل ارتقای خود هستند و در همین حین، کارت های مایکرو SD دائماً ارزان تر و حجیم تر می شوند؛ هرچند که همه آنها عملکردی یکسان ندارند و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۰

دارندگان موبایل های اندرویدی عاشق حافظه های قابل ارتقای خود هستند و در همین حین، کارت های مایکرو SD دائماً ارزان تر و حجیم تر می شوند؛ هرچند که همه آنها عملکردی یکسان ندارند و ممکن است برای موبایل یا تبلت اندرویدی شما مناسب نباشند. به همین جهت، اتحادیه SD چندی پیش جواز جدیدی را برای کارت های مایکرو SD در نظر گرفت تا به انتخاب بهترین کارت از سوی دارندگان دیوایس های اندرویدی کمک کند.

حالا در جریان نمایشگاه CES 2017، سن دیسک از کارت مایکرو SD جدیدی رونمایی کرده که بیشترین حافظه را در میان کارت های دریافت کننده جواز A1 با خود به ارمغان می آورد. A1 مخفف عبارت «عملکرد اپلیکیشن کلاس 1» است و این اطمینان را حاصل می کند که اپلیکیشن ها بعد از نصب روی مایکرو SD، به خوبی اجرا می شوند.

کارت حافظه 256 گیگابایتی UHS-I سن دیسک قرار است به زودی با قیمت 199.99 دلار در سراسر جهان به فروش برسد. این کارت سرعت بسیار تحسین برانگیز 95 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد و سن دیسک می گوید به گونه ای طراحی شده تا تجربه ای سریع تر و قدرتمندتر از اجرای اپلیکیشن ها را روی مایکرو SD ارائه دهد.

گفتنی است اواخر ماه ژوئن سال گذشته میلادی بود که سن دیسک از سریع ترین مایکرو اس دی 256 گیگابایتی جهان (با سرعت انتقال 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن 90 مگابایت بر ثانیه) رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    sandisk خیلی خوبه

  • black hate
    black hate | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    خوبه

مطالب پیشنهادی