ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ Mass Effect 2 رایگان شد

همه ما به اتفاق مس افکت ۲ را بهترین نسخه در میان سه گانه می دانیم. مس افکت ۲ در زمان انتشارش بازی بی نظیری بود و توانست نظر بسیاری از منتقدین و همچنین گیمرها ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

همه ما به اتفاق مس افکت ۲ را بهترین نسخه در میان سه گانه می دانیم. مس افکت ۲ در زمان انتشارش بازی بی نظیری بود و توانست نظر بسیاری از منتقدین و همچنین گیمرها را به خود جلب کند. با این حال ممکن است برخی پس از پرده برداری از زمان انتشار جدیدترین نسخه از این فرانچایز محبوب، بخواهند باز هم خاطرات گذشته و خوب خود را دوره کنند و به اجرای دوباره سه گانه بپردازند.

خوشبختانه EA نیز این امکان را فراهم کرده و مس افکت ۲ را به صورت رایگان در اختیار تمامی گیمرها قرار داده است. می توانید با ورود به بخش On the House شبکه اُرجین به سادگی یکی از ارزشمندترین بازی های نسل پیش را بدون نیاز به پرداخت هزینه به کتابخانه بازی های خود اضافه کنید و از تجربه دوباره آن لذت ببرید.

با این حال نسخه ای که در اختیار کاربران قرار گرفته نسخه استاندارد بازی است و گیمرها به بسته های الحاقی بازی در کنار آرت بوک و موسیقی های آن دسترسی نخواهند داشت. تمامی کاربران ارجین می توانند برای مدت محدودی به صورت رایگان مس افکت ۲ را به لیست بازی های خود اضافه کنند و به تجربه دوباره آن بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohi Beyki
    Mohi Beyki | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    اتفاقا نسخه‌ی استاندارد شامل موسیقی و چند تا دی‌ال‌سی ساده می‌شه، حیف که رو اوریجینه!

مطالب پیشنهادی