ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش ویدیویی اختصاصی دیجیاتو از بخش خودروی CES 2017 [تماشا کنید]

خودرو از جمله بخش هایی بود که در نمایشگاه CES امسال بسیار مورد توجه قرار گرفت و ایده های جالب توجهی در آن به نمایش در آمدند. فارادی فیوچر یکی از شرکت هایی بود که ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۰

خودرو از جمله بخش هایی بود که در نمایشگاه CES امسال بسیار مورد توجه قرار گرفت و ایده های جالب توجهی در آن به نمایش در آمدند. فارادی فیوچر یکی از شرکت هایی بود که با وعده رونمایی از خودروی الکتریکی و خودرانش از مدت ها قبل ذهن مخاطبان را به خود مشغول نمود و سرانجام در این رویداد چشم مشتاقان را به هیولای ۱۰۵۰ اسب بخاری اش روش کرد.

انویدیا نیز یکی از شرکت هایی بود که در جریان این رویداد از سیستم های انقلابی اش در بخش خودرو رونمایی کرد و در کنار تکنولوژی کمک راننده خود، پرده ها را از روی ابررایانه Xavier برداشت که رانندگی را به ماشین ها می آموزد. این شرکت برای نمایش دستاوردهای خود در صنعت خودرو، ماشین خودران خود را در خیابان های اطراف محل برگزاری به حرکت درآورده بود و بسیاری را متحیر نمود.

خودرو و موتور خودتعادلی هوندا و همچنین ایده آینده نگرانه بوش از کابین خودرو از دیگر بخش های جذاب نمایشگاه CES امسال بودند. گفتنی است که در رویداد امسال شاهد یکپارچه سازی دستیارهای هوشمند شخصی از جمله کورتانا با سیستم های سرگرمی درون خودرو نیز بودیم.

از گفته ها کم می کنیم و در اینجا شما را به تماشای گزارش تصویری دیجیاتو از بخش خودروی نمایشگاه لاس وگاس دعوت می نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • haMed
    haMed | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    خيلي خوب بود ولي انتظار داشتيم طولاني تر باشه ولي در كل خسته نباشيد

مطالب پیشنهادی