ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Allo و احتمال پشتیبانی از تایپ سوالات برای دستیار گوگل

فقط کافی است از دارندگان گوگل هوم یا موبایل های پیکسل درباره دستیار این کمپانی سوال کنید و همگی به شما خواهند گفت که Google Assistant بسیار باهوش است؛ اما این مسئله شاید درباره پیام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

فقط کافی است از دارندگان گوگل هوم یا موبایل های پیکسل درباره دستیار این کمپانی سوال کنید و همگی به شما خواهند گفت که Google Assistant بسیار باهوش است؛ اما این مسئله شاید درباره پیام رسان مبتنی بر هوش مصنوعی Allo صادق نباشد، هرچند که امکان سوال پرسیدن از هوش مصنوعی از طریق فرمان های صوتی میسر گشته.

با این همه، گوگل احتمالاً به زودی راه را برای تعامل هرچه بیشتر با این دستیار صوتی هموار خواهد کرد. بنابر کدهای بتا این اپلیکیشن، احتمالاً گزینه تایپ کردن سوالات برای دستیار گوگل میسر خواهد شد؛ قابلیتی که هنگام حضور در مقابل افرادی که نمی خواهید از جستجوهای شما باخبر شوند بسیار کاربردی خواهد بود و البته راهی مناسب برای ادغام چت بات ها با Allo به شمار می رود.

علاوه بر این، احتمال دارد که روند جستجو ساده تر از پیش نیز شود. به عنوان مثال در کدهای بتا اشاره ای به «ژست های جستجو» شده که بنابر آن، به جای ضربه زدن روی نوار جستجو، می توانید انگشت خود را روی هوم اسکرین به پایین بکشید. این قابلیت نیز می تواند روی فبلت ها و تبلت های بزرگ که رسیدن انگشت به بخش نوار جستجو با دشواری انجام می شود، کاربردی باشد.

در هر صورت، به این زودی ها نباید منتظر اضافه شدن چنین قابلیت هایی بود؛ چرا که کدهای بلااستفاده به صورت مداوم در اپلیکیشن های گوگل دیده می شوند و امکان دارد پس از ماه ها برای دسترسی عموم آماده شوند. با این همه، هر دو قابلیت مورد اشاره بسیار منطقی و کاربردی به نظر می رسند و بعید است که گوگل برای مدت زیادی کاربران را منتظر نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMAD_Soley?
    MOHAMMAD_Soley? | ۱۹ دی ۱۳۹۵

    فوت ایت الله رفسنجانی رو تسلیت عرض میکنم.

مطالب پیشنهادی