ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این آداپتور کیفیت ویدیوهای دوربین موبایل را به طرز چشمگیری افزایش می دهد

امروزه موبایل های هوشمند تصاویری بسیار با کیفیت به ثبت می رسانند اما در نهایت، لنزها و سنسورهایی که در این دستگاه ها قرار می گیرند، کوچکتر از آن هستند که تصاویری با افکت عمق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۵۹

امروزه موبایل های هوشمند تصاویری بسیار با کیفیت به ثبت می رسانند اما در نهایت، لنزها و سنسورهایی که در این دستگاه ها قرار می گیرند، کوچکتر از آن هستند که تصاویری با افکت عمق میدان بالا به ثبت رسانند. حالا کمپانی Beastgrip وارد صحنه شده و امکان استفاده از لنزهای SLR را روی موبایل های هوشمند میسر می ساخته که نتیجه ای بسیار تحسین برانگیز ارائه می دهد.

آداپتور Beastgrip DOF که قرار است به زودی در کیک استارتر قرار گیرد، اگرچه امکان استفاده از فوکوس خودکار یا کنترل الکترونیکی گشادگی لنز را فراهم نمی آورد، اما از لنزهای دستی بسیار فوق العاده ای بهره می برد. ایده استفاده از لنزهایی در مقابل دوربین موبایل هوشمند چندان تازه نیست، اما Beastgrip کار را فراتر برده و نتیجه ای همچون سیستم های حرفه ای صنعتی ارائه می دهد.

Beastgrip این امکان را نیز فراهم می کند تا موبایل هوشمند را روی تریپاد قرار داده و مانیتورها، میکروفون ها و منابع نوری خارجی را به آن اضافه کنید. به کمک تمام این تجهیزات، دوربین موبایل شما به راحتی قادر به ضبط ویدیوهایی در حد دوربین های حرفه ای خواهد بود.

به گفته مدیر ارشد مالی Beast Grip، هنوز قیمت رسمی محصولات جدید مشخص نشده اما انتظار می رود که خود Beastgrip با قیمت 140 دلار و آداپتور DOF آن نیز با قیمت 200 دلار به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی