ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بند سلامتی Onitor Track با توجه به فیزیک بدنی شما، به ورزش وادارتان می کند

کاهش وزن می تواند امری بسیار دشوار باشد. برنامه ریزی برای کاهش وزن یک بحث است و حفظ آن روتین و عادت های سلامتی سالم، بحثی دیگر؛ به همین جهت به راحتی پیش می آید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

کاهش وزن می تواند امری بسیار دشوار باشد. برنامه ریزی برای کاهش وزن یک بحث است و حفظ آن روتین و عادت های سلامتی سالم، بحثی دیگر؛ به همین جهت به راحتی پیش می آید که هر از چندگاهی به عادت های ناسالم خود بازگردید. این ذهنیت، دقیقاً همان چیزی بوده که ایده پشت Onitor Track، پوشیدنی جدیدی برای کاهش وزن از طریق شخصی سازی هوشمند را شکل داده است.

Onitor بندی شامل LED است و از سرامیک ضد آب و فلز ضد زنگ ساخته شده. این پوشیدنی می تواند به صورت همزمان، ضربان قلب را به کمک سنسور ECG اندازه گیری کند. به مرور زمان، الگوریتم این دستگاه به سنسور اجازه می دهد تا نقاط فعال بدن -یعنی بخش هایی که چربی سوزی می کنند- را تشخیص دهد. ضمناً باتری این دستگاه نیز می تواند به هنگام استفاده از بند مجدداً شارژ شود.

هنگامی که Onitor مشغول اندازه گیری ضربان قلب نباشد، به عنوان یاد آوری برای تعهدات کاربر نسبت به تناسب اندام عمل می کند. تجربه کاربری دستگاه با دریافت اپلیکیشن Onitor برای موبایل های هوشمند آغاز می شود که اطلاعات فیزیکی شما، شامل قد، وزن، تاریخ تولد و جنسیت را دریافت می کند.

سپس، اپلیکیشن مورد اشاره هدفی را برای کاهش وزنی به اندازه معین در زمان بندی مشخصی تعیین می کند. بعد از این نیز، برنامه تناسب اندامی در طولانی مدت از طریق اطلاعات به دست آمده تدارک دیده می شود.

طی چند هفته، اپلیکیشن Onitor به شما یادآوری می کند که باید فعالیت های خاصی را دنبال کنید و البته برای دستیابی به این قابلیت، لازم است که اشتراک ماهانه آن را تهیه کرده باشید. ضمناً از دیگر قابلیت های این اپ همراه می توان به افزایش یا کاهش فعالیت های ورزشی، بسته به وضعیت بدن اشاره کرد؛ به عنوان مثال ممکن است به شما گفته شود که فشار را روی بدن خود کاهش دهید یا بالعکس، تمرینات را به شکلی سختگیرانه تر دنبال نمایید.

پایشگر سلامتی Onitor Track هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیقی ندارد اما تا پیش از پایان سال جاری میلادی، در سه رنگ شکی، طلایی و سفید به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی