ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کودک خردسالی با استفاده از الکسا توانست سفارشی 200 دلاری را ثبت کند

اگر پیگیر اخبار مربوط به تکنولوژی بوده باشید حتماً با دستیار صوتی الکسا و محصولات آمازون آشنایی دارید. الکسا فرامین صوتی شما را گوش کرده و به آنها پاسخ می دهد؛ از دمای هوای بیرون ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

اگر پیگیر اخبار مربوط به تکنولوژی بوده باشید حتماً با دستیار صوتی الکسا و محصولات آمازون آشنایی دارید. الکسا فرامین صوتی شما را گوش کرده و به آنها پاسخ می دهد؛ از دمای هوای بیرون گرفته تا خرید از فروشگاه آنلاین آمازون. اما این راحتی بیش از اندازه ممکن است گاهی اوقات نیز به ضرر افراد باشد.

دختر بچه ای با نام «بروک نیتزل» توانسته با استفاده از اکو دات، برای خود اسباب بازی و خوراکی های مورد علاقه اش را سفارش دهد. آمازون اکو دات مورد اشاره در کریسمس توسط پدر و مادر «بروک» خریداری و در آشپزخانه نصب شده بود.

«بروک» به کمک دستیار صوتی الکسا یک خانه عروسکی به ارزش 162.32 دلار و یک بسته کلوچه 2 کیلوگرمی را خریداری کرد. او گفت: «من فقط از الکسا پرسیدم که می تواند یک خانه عروسکی و کمی کلوچه سفارش دهد؟ او در جواب گفت آیا مطمئن هستید؟ و من هم جواب دادم بله.»

پس از آن آقا و خانم «نیتزل» تصمیم گرفتند که تنظیمات مربوط به کنترل به دست والدین را فعال کنند تا خریدهای آینده آنها تنها زمانی تأیید شوند که کد 4 رقمی از پیش تعیین شده به درستی وارد شود.

در حال حاضر عدم وجود قابلیت کنترل به دست والدین روی اکو دات می تواند مشکل ساز باشد و برای جلوگیری از خریدهای این چنینی تنها دو راه پیش رو است: فعال کردن کد چهار رقمی تأیید سفارش در اکانت آمازون و یا خاموش کردن قابلیت خرید صوتی از آمازون.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    آخی کلوچه دوست داره بچه خو ? ? ?

  • | ۱۹ دی ۱۳۹۵

    خب باهاش حرف میزنی برات انجام میده دیگه. معلومه این اتفاق میفته

مطالب پیشنهادی