ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش هر سهم سامسونگ با ثبت رکوردی جدید به 1550 دلار رسید

علی رغم تمام مشکلات، سرمایه گذاران و سهامداران سامسونگ هنوز اعتماد کاملی به کسب و کار این شرکت دارند و این اطمینان در عملکرد سهام این شرکت دیده می شود. ارزش سهام کمپانی کره ای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

علی رغم تمام مشکلات، سرمایه گذاران و سهامداران سامسونگ هنوز اعتماد کاملی به کسب و کار این شرکت دارند و این اطمینان در عملکرد سهام این شرکت دیده می شود. ارزش سهام کمپانی کره ای دوباره رکورد زد، و به رقم فوق العاده 1.86 میلیون وون (تقریباً 1550 دلار) به ازای هر سهم رسید.

گفتنیست این رقم به صورت مقطعی و لحظه ای نبوده، بلکه قیمت سهام سامسونگ در پایان روز گذشته با چنین رقمی بسته شد، که افزایش 2.82 درصدی یا 51 هزار وونی را نسبت به روز قبل نشان می دهد؛ ماه گذشته این کمپانی با دستیابی به رقم 1480 دلار به ازای هر سهم، رکورد جدیدی را بر جای گذاشت.

کارشناسان برخی از این افزایش را به گزارش اخیر این شرکت و پیش بینی رکورد شکنی در سودآوری سه ماهه چهارم سال 2016 نسبت می دهند. سامسونگ انتظار دارد در این بازه، 50 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته سود عملیاتی داشته باشد، در حالی که با وجود زیان های هنگفت ناشی از فراخوان نوت 7 هیچکس چنین عملکردی را متصور نمی شد.

با این حال، به نظر می رسد بخش تولید چیپ و نمایشگر این غول تکنولوژی به تنهایی توانسته اند جبران مافات کرده و علاوه بر آن، رکوردهای جدیدی را نیز رقم بزنند.

گفتنیست به زودی سامسونگ گزارش مالی کامل خود را برای سه ماهه چهارم سال مالی 2016 ارائه خواهد کرد، و سرمایه گذاران و سهامداران نیز علاقه بیشتری به سهام این کمپانی پیدا خواهند کرد، زیرا به نظر می رسد گلکسی S8 بتواند در آینده ای نزدیک، اوضاع کره ای ها را باز هم بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی