ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودروهای آئودی از سال 2018 به چیپست های اگزینوس سامسونگ مجهز می شوند

فعالیت شرکت های حوزه فناوری روز به روز در صنعت خودروسازی بیشتر می شود، از جمله سامسونگ که پیشتر سرمایه گذاری قابل توجهی در این بخش انجام داده بود. حالا خبر جدیدی به دستمان رسیده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

فعالیت شرکت های حوزه فناوری روز به روز در صنعت خودروسازی بیشتر می شود، از جمله سامسونگ که پیشتر سرمایه گذاری قابل توجهی در این بخش انجام داده بود. حالا خبر جدیدی به دستمان رسیده که نشان می دهد خودروهای مدل 2018 آئودی به چیپست های اگزینوس ساخت شرکت کره ای مجهز خواهند بود.

البته پیش از این هم گزارش هایی وجود داشت که نشان می داد سامسونگ قصد دارد چیپ های حافظه نیمه رسانا از جمله DRAM های 20 نانومتری برای آئودی تولید کند.

اتومبیل های امروزی آنقدر سیستم کامپیوتری در خود دارند که برای راه اندازی آنها به انواع پردازشگر و چیپ الکترونیکی نیاز است و این میزان به مرور با افزایش قابلیت های هوشمند خودروها بیشتر هم می شود.

مقامات ارشد سامسونگ عقد قرارداد جدید ساخت چیپست های اگزینوس برای آئودی را تایید کرده اند، اما در عین حال اذعان دارند توسعه و ساخت چنین محصولی زمان می برد، در نتیجه سال جاری میلادی شاهد عرضه ی هیچ اتومبیل مجهز به چیپست اگزینوس نخواهیم بود و برای این منظور باید تا سال آینده منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی