ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش

در حالی که صبح روز گذشته در مورد معرفی و عرضه موبایل اندرویدی جدیدی از سوی نوکیا خبر دادیم که برای فروش در کشور چین و انحصار وب سایت JD.com تدارک دیده شده، حالا به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

در حالی که صبح روز گذشته در مورد معرفی و عرضه موبایل اندرویدی جدیدی از سوی نوکیا خبر دادیم که برای فروش در کشور چین و انحصار وب سایت JD.com تدارک دیده شده، حالا به نظر می رسد فنلاندی ها ورای تلفن هوشمند، برنامه های دیگری نیز در سر دارند.

ساعاتی پیش نام جدیدی توسط نوکیا در سامانه اینترنتی برند تجاری اتحادیه اروپا به ثبت رسیده که از توسعه احتمالی یک دستیار صوتی هوشمند به اسم «ویکی» حکایت دارد.

توضیحات این برند در مورد «نرم افزاری برای توسعه و نظارت بر دستیارهای موبایلی و تحت وب که بر اساس دانش دیجیتال عمل کرده و تمامی منابع داده را در قالب یک رابط گفتگو-محور و مبتنی بر صوت، گردآوری می کنند» سخن می گوید.

viki-w600

این طور که شواهد نشان می دهد، احتمالاً ویکی جدیدترین دستیار صوتی هوشمندی خواهد بود که به زودی به عرصه رقابتی سیری، الکسا، کورتانا، بیکسبی و غیره قدم می گذارد.

گفتنی است نوکیا همانند سامسونگ با درج دستیار صوتی اختصاصی اش به جنگ گوگل خواهد رفت و بدون شک در آینده بیشتر در موردش خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    اینا رو میشه پس لرزه ای یه زلزله بزرگ برای بقیه دونست..... ? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی