ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رشد 140 درصدی فروش برند لوکس نیسان در اروپا

نیسان با تحویل بیش از 230 هزار دستگاه خودرو در سال گذشته میلادی یک رکورد جدید از خود بر جای گذاشت. این میزان فروش در مقایسه با سال 2015 میلادی با 7 درصد رشد همراه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

نیسان با تحویل بیش از 230 هزار دستگاه خودرو در سال گذشته میلادی یک رکورد جدید از خود بر جای گذاشت. این میزان فروش در مقایسه با سال 2015 میلادی با 7 درصد رشد همراه بوده و تنها در دسامبر 27200 دستگاه انواع محصولات نیسان به دست مشتریان رسیده است.

همین آمار دلیلی است که بتوان با اطمینان گفت که اینفینیتی حالا شرایط به مراتب بهتری نسبت به قبل دارد و در غرب اروپا این برند نسبت به چند سال قبل تجربه رشد 140 درصدی فروش را تجربه می کند که عددی بسیار قابل توجه و بزرگ در دنیای رقابت و صنعت اتوموبیل است.

2016-infiniti-qx50

گل های سرسبد اینفینیتی مدل های تقریبا جدید Q30  و QX30 هستند که بر پایه و اساس مرسدس GLA شکل گرفته اند. همچنین در چین نیز اینفینیتی با 3 درصد افزایش فروش به 41590 دستگاه دست یافته است و البته فروش کلی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به میزان چشمگیری افزایش داشته و اینفینیتی از خود رکورد 18 درصد افزایش فروش را بر جای گذاشته است.

در حالی که شرکت اینفینیتی در حال ثبت رکورد های جدیدی هستند و از رقبای آلمانی آن ها در ماه تعداد بسیار بیشتری خودرو می فروشند، اما در عوض خودروهای خانواده نیسان در ایالت متحده روند افزایش فروش خود را حفظ کرده اند و نیسان در سال گذشته با فروش 1.5 میلیون دستگاه در میان موفق ترین خودروسازان حاضر در آمریکا قرار گرفته است.

infiniti-q60-coupe-0140.0

تویوتا نیز با برند لکسوس به روند رو به رشد خود ادامه می دهد، اما اینفینیتی با نگاهی آینده نگرانه در حال جلو رفتن در بازار و معرفی نسخه های جدیدی از خودرو های خود است. نخستین آن ها نسل جدید QX50 خواهد بود که قرار است در کمتر از چند روز در نمایشگاه بین المللی دیترویت رونمایی شود.

infiniti-q60-coupe-0185.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    درود بر ژاپن

    • keivan
      keivan | ۲۱ دی ۱۳۹۵

      سپاس امیر

مطالب پیشنهادی