ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قصد دارد برای شکست سامسونگ، G6 را در تاریخ 20 اسفند وارد بازار کند

نمایشگاه MWC بزرگترین گردهمایی کمپانی های تولید کننده موبایل است که هر ساله در بارسلونا برگزار می شود. از آنجایی که شرکت های سازنده تمایلی به معرفی تلفن های همراه و تبلت های خود در نمایشگاه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

نمایشگاه MWC بزرگترین گردهمایی کمپانی های تولید کننده موبایل است که هر ساله در بارسلونا برگزار می شود. از آنجایی که شرکت های سازنده تمایلی به معرفی تلفن های همراه و تبلت های خود در نمایشگاه CES نشان ندادند، همه چشم ها به MWC 2017 دوخته شده تا از آخرین محصولات سامسونگ، ال جی، اچ تی سی و غیره رونمایی شود.

هم اکنون خبرهای رسیده از کره جنوبی اذعان داشته اند که پرچمدار جدید ال جی ملقب به G6 پیش از عرضه گلکسی S8 وارد بازار خواهد شد. به نظر می رسد که ال جی G6 یک هفته پیش از شروع نمایشگاه و در روز یکشنبه 8 اسفند در طی مراسمی معرفی خواهد شد و در 20 اسفند ماه یعنی کمتر از 2 هفته پس از رونمایی نیز به بازار عرضه می شود.

گفتنی است که تاریخ بیان شده برای عرضه G6 در بازار کره جنوبی صدق می کند اما مطمئناً ورود آن به بازار جهانی نیز نباید با تأخیر زیادی رو به رو شود.

همانطور که احتمالاً به خاطر دارید پرچمدار سال گذشته ال جی در تاریخ 12 فروردین ماه وارد بازار شد در حالی که گلکسی S7 و S7 Edge در 21 اسفند به دست طرفداران رسیده بودند؛ اما به نظر می رسد که امسال ال جی قصد دارد از تأخیر عرضه گلکسی S8 که پیش از این شایعه شده بود، حداکثر استفاده را کند و G6 را حدوداً سه هفته زودتر از G5 راهی بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    سامسونگ هم قصد داشت با عرضه ی زود تر نت 7
    ایفون 7 رو شکست بده
    ولی دیدید که چه فاجعه ای شد

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۵ دی ۱۳۹۵

      سامسونگ شتاب زده عمل کرد و با بی فکربازیاش و اون سیستم مدیریت باتری ضعیفش اون همه فاجعه به بار اورد. اما مطمئنا ال جی شتاب زده عمل نمیکنه. اینو ثابت کرده همیشه. این تایم هم برای زودتر معرفی کردنش هست نه برای تولید ! قطعا جی 6 خیلی قبل تر از اینها تولید و تست شده و نیازی به تاخیر بیشتر نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی