ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انویدیا: کنسول بازی نینتندو سوییچ هوش از سرتان خواهد برد

به یاد نمی آوریم پیش از عرضه کنسولی، همانند دیوایس بعدی ژاپنی ها از آن تعریف شده باشد. از استارت این جریان که به ماه ها پیش از معرفی رسمی نینتندو سوییچ باز می گردد، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۸

به یاد نمی آوریم پیش از عرضه کنسولی، همانند دیوایس بعدی ژاپنی ها از آن تعریف شده باشد. از استارت این جریان که به ماه ها پیش از معرفی رسمی نینتندو سوییچ باز می گردد، تاکنون کمپانی های زیادی لب به تحسین از کنسول نینتندو و قابلیت هایش گشوده اند. حالا هم نوبت به انویدیا رسیده تا به عنوان یکی از مهمترین شرکای نینتندو در ساخت دیوایس دستی آن ها، از پلتفرم هیبریدی این کمپانی تعریف نماید.

بر اساس گفته Jen-Hsun Huang، ریاست انویدیا، طی نمایشگاه CES 2017 نینتندو سوییچ به واسطه از خودگذشتی های که سازنده هنگام توسعه دیوایسش انجام داده مطمئنا هوش از سر بازیکن ها می برد: «کنسول بازی سوییچ کاملا شما را یاد نینتندو می اندازد. زیبایی این کمپانی، مهارت، فلسفه آن ها یا تاکید روی داشتن تجربه ای فراموش نشدنی و امن برای تمام سنین؛ نینتندو سوییچ همه آن ها را از شرکت خالقش به ارث برده است.»

همانگونه که احتمالا می دانید، خلاف سونی و مایکروسافت نینتندو تصمیم گرفت تا با انویدیا همکاری کند. پردازنده کنسول آن ها Nvidia Tegra بوده و شایعات هم از استفاده از معماری Maxwell این کمپانی برای GPU دیوایس ژاپنی ها خبر می دهند. در هر صورت باید تا 24 دی ماه و رویداد نینتندو صبر کنیم و ببینیم ژاپنی ها چگونه می خواهند موفقیت های گذشته را تکرار کنند.

بد نیست بدانید این نخستین بار نیست که انویدیا از کنسول بازی سوییچ تعریف می کند. چند ماه پیش هم آن ها گفتند که به واسطه پردازنده به کار گرفته شده در ساخت نینتندو سوییچ، ساخت بازی های ویدیویی برای این کنسول ساده تر از پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی خواهد بود. شایعات نشان می دهند که دیوایس بعدی ژاپنی ها 17 مارس (27 اسفند) عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • geralt
    geralt | ۲۲ دی ۱۳۹۵

    این کنسول واقعا فوق العاده است

  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    حتماً باید یکی بخرم

  • طه مسیحی
    طه مسیحی | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    من که این کنسول رو می خرم

مطالب پیشنهادی