ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات مفهومی و آزمایشی کمپانی ریزر از غرفه نمایشگاه به سرقت رفت [به روز رسانی شد]

در حالی که CES 2017 در حال اتمام است، اما هنوز خبرهای مرتبط با بزرگ ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی در صدر اخبار خبرگزاری ها قرار دارند. کمپانی ریزر هفته ای امیدبخش را سپری کرده ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۰

در حالی که CES 2017 در حال اتمام است، اما هنوز خبرهای مرتبط با بزرگ ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی در صدر اخبار خبرگزاری ها قرار دارند. کمپانی ریزر هفته ای امیدبخش را سپری کرده و با دو محصول مفهومی خود توانست دو جایزه مهم را دریافت کند. اما همه چیز به خوبی به پایان نرسید و شرکت مذکور تأیید کرد که دو عدد از محصولات مفهومی اش به سرقت رفته اند.

«مین لیانگ تان» مدیر عامل ریزر در فیسبوک خود این گونه نوشت: «من هم اکنون خبردار شدم که دو نمونه از گجت های مفهومی از غرفه یمان به سرقت رفته اند. ما در حال حاضر گزارش های لازم را برای تشکیل پرونده تهیه کرده و به کمک مدیریت نمایشگاه و مجاری قانونی در حال رفع این مشکل هستیم.»

«تان» در سخنان خود از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرده و مشخص نیست کدام محصولات به سرقت رفته اند. اما حضور ریزر در نمایشگاه CES 2017 با تأکید بر پروژکتور کروما ملقب به پروژه آریانا و لپ تاپ عجیب دارای سه صفحه نمایش با عنوان پروژه والری بوده است.

جالب است بدانید پیش از این نیز دزدی مشابهی در سال 2011 از شرکت ریز اتفاق افتاده بود و در آن زمان دو نمونه آزمایشی سری بلید از آزمایشگاه تحقیق و توسعه کمپانی مذکور در سان فرانسیسکو دزدیده شد.

«تان» همچنین در مورد جاسوسی شرکت ها ابراز ناراحتی کرد و گفت: «اگر این پرونده مرتبط با جاسوسی شرکت ها باشد، برای ما هم معنی با تقلب بوده و ما به راحتی از کنار تقلب و فریب دیگر شرکت ها عبور نخواهیم کرد. مجازاتی که برای اینگونه جرم ها در نظر گرفته شده است بسیار طاقت فرسا بوده و هرکس که این کار را انجام داده به هیچ وجه باهوش و زرنگ نبوده است.»

به روز رسانی

razer-at-ces-2017-w600

«مین لینگ تان» مدیرعامل کمپانی ریزر دقایقی پیش به تشریح وضعیت و کالاهای به سرقت رفته از غرفه این شرکت در نمایشگاه CES 2017 پرداخت.

بنابر گفته وی دو نمونه اولیه از لپ تاپ گیمینگ مجهز به سه نمایشگر مشهور به Project Valerie یکشنبه هشتم ژانویه حوالی ساعت 4 بعد از ظهر به وقت لاس وگاس دزدیده شده است.

به همین سبب کمپانی ریزر 25000 دلار جایزه برای ارائه اطلاعات سارق در نظر گرفته و از مردم و شاهدان خواهشمند است در صورت مشاهده یا داشتن جزئیاتی از فرد مذکور، آنها را از طریق ایمیل در اختیار مدیران این شرکت قرار دهند.

گفتنی است 25 هزار دلار در واقع بالاترین حد ممکن جایزه است؛ طوری که به تناسب حجم و کیفیت اطلاعات مقداری جایزه ارائه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Darouei
    Alireza Darouei | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    یکی از این لپتاپهای 3 مانیتور که دست linus tech tips هستش? ?

مطالب پیشنهادی