پلاتینیوم گیمز رسماً از هوادرانش عذرخواهی کرد؛ هیدکی کامیا به آینده امیدوار است

همانطور که می دانید چندی پیش کمپانی مایکروسافت به صورت ناگهانی و به شکلی شوکه آور اعلام کرد روند توسعه بازی انحصاری کنسول اکس باکس وان و ویندوز 10، یعنی Scalebound متوقف شده و این پروژه برای همیشه منتفی است.

اسکیل باند یک بازی ویدیویی در سبک نقش آفرینی اکشن است که از مدت ها پیش توسط استودیوی خوش نام Platinum Games در دست توسعه بود و مایکروسافت وظیفه انتشار و همکاری در ساخت آن را بر عهده گرفته بود.

به دنبال این ماجرا «کنیچی ساتو» مدیرعامل استودیوی مورد بحث و «هیدکی کامیا» کارگردان بازی اظهاراتی عنوان کرده اند که همگی با ابراز تاسف و ناراحتی همراه است.

Scalebound

ساتو از زبان تمام اعضای استودیو در بیانیه ای رسمی گفت:

به شدت متاسف هستیم که مجموعه استودیوهای مایکروسافت کنسل شدن بازی اسکیل باند را اعلام کردند. به شدت ناامید و ناراحت شده ایم و می دانیم که هواداران هم به اندازه ما منتظر انتشار این بازی ویدیویی هیجان انگیز بودند.

با این وجود به راه خود ادامه خواهیم داد و سعی می کنیم باکیفیت ترین بازی های ممکن را در اختیار طرفدارانمان قرار دهیم و این مسیر با عنوان جذاب NieR: Automata که اسفند ماه عرضه می شود آغاز خواهد شد.

platinum-w600

کامیا هم ضمن ابراز ناراحتی اش، با نگاهی هوشمندانه و حرفه ای به این اتفاق به هوادارانش دلداری داده است:

از تمام گیمرهایی که چشم انتظار این عنوان بودند معذرت خواهی می کنم. ناراحت هستیم که مجبور شدیم ابتدای سال نوی میلادی چنین خبر غم انگیزی را اعلام نماییم. تنها کاری که می توانم برایتان انجام دهم این است که پیشنهاد کنم منتظر بازی های سرگرم کننده و جذاب آینده باشید.

از این پس بیش از پیش کار خواهم کرد و هرگز اجازه نمی دهم چنین اتفاقی تکرار شود؛ در نتیجه امیدوارم شما نیز همچون ما به آینده نگاه کنید.

Scalebound-720-Wallpaper

به موجب این ماجرا برخی از رسانه ها در شبکه های اجتماعی خبر داده بودند که کنسل شدن اسکیل باند به خاطر مشکل ذهنی کامیا است که کارگردان باتجربه در مصاحبه ای همه شایعات را از بنیان تکذیب کرد و اذعان داشت در سلامتی کامل به سر می برد.

همانطور که می بینید باز هم کمپانی آمریکایی مایکروسافت در همکاری با یکی از توسعه دهندگان ژاپنی شکست خورد و به نظر می رسد کنسول اکس باکس وان روندی مشابه با پلی استیشن 3 سونی پیش گرفته. گفتنی است استودیو پلاتینیوم گیمز بازی های بزرگ و موفقی مانند Bayonetta ،Vanquish و Metal Gear Rising: Revengeance را در کارنامه خود دارد.

مطالب مرتبط

پلی استیشن یکی از «صمیمانه ترین» برندهای حال حاضر جهان است

ما در آینده ی سایبری زندگی می کنیم؛ این بدان معناست که ما با برندهای معتبر، ارتباط شخصی داریم. حالا افرادی پیدا شده اند که میزان نزدیکی ما با کمپانی های مختلف را اندازه گیری کرده اند. بنابر گزارش MBLM، پلی استیشن سونی، در رتبه ی سوم «صمیمانه ترین برند» برای رده ی سنی 18 تا... ادامه مطلب

سونی و مایکروسافت در «کنفرانس بازیسازان» امسال درباره تکنولوژی های جدید خود صحبت می کنند

دو کمپانی سونی و مایکروسافت قرار است که در طی همایش «کنفرانس بازیسازان - GDC» امسال درباره فعالیت های اخیر خود صحبت کنند. هر دو کمپانی، چند پنل مختلف برگزار کرده و درباره تکنولوژی های که روی آن ها سرمایه گذاری کرده اند سخنانی به میان خواهند آورد و بازیسازان را با آن ها آشنا... ادامه مطلب

رکورد تعداد بازیکن Playerunknown's Battlegrounds شکسته شد

رکورد شکنی های بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، همچنان ادامه دارد. طبق اعلام استیم، این بازی اخیراً رکورد تعداد بازیکن همزمان در این پلتفرم مجازی را شکسته است. بیش از این، این رکورد در اختیار عنوان ساخته شده به دست خود ولو یعنی دوتا 2 قرار داشت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که این بازی، هنوز در... ادامه مطلب

نسخه موبایل بازی ماینکرفت از مادهایی جدید و قابلیت Command Blocks پشتیبانی خواهد کرد

برای آن دسته از افرادی که بازی ماینکرفت را روی دسکتاپ تجربه می کنند Command Blocks ابزاری کارآمد به شمار می روند. برای مثال با باز کردن پنجره چت و ورود فرمان هایی مشخص می توان اعمالی چون تله پورت، تغییر آب و هوا و کارهایی از این دست را به انجام رساند. این قابلیت ها... ادامه مطلب

مایکروسافت: بیش از ۱۰ میلیون ایکس باکس وان فروش رفته است

مایکروسافت گزارش داده که توانسته از آخرین کنسول بازی اش ۱۰ میلیون نسخه به فروش برساند. آخرین بار که مایکروسافت از آمار رسمی فروش Xbox One خبر داد به ماه فروردین باز می گردد. در آن زمان مایکروسافت گزارش داد موفق به فروش ۵ میلیون ایکس باکس وان شده. این نشان می دهد مایکروسافت در بازه... ادامه مطلب

بررسی ایکس باکس وان ایکس از دید سایت های خارجی

`در زمان معرفی نسخه ابتدایی ایکس باکس وان، بسیاری از طرفداران مایکروسافت به خاطر قدرت کمتر این کنسول نسبت به رقیب قدرتمند خود یعنی پلی استیشن 4، نا امید شدند. کار به جایی کشید که ایکس باکس وان در ابتدای کار و به دلایل مختلفی که ضعف سخت افزاری و ناآشنا بودن توسعه دهندگان بازی های... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود