ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی های Hitman ،Deus Ex و Lara Croft GO را بدون پرداخت هزینه تجربه کنید

با وجود این که محبوبیت اپلیکیشن های موبایل های هوشمند نسبت به گذشته افزایش یافته و خیلی از توسعه دهندگان با ساخت بازی های ویدیویی یا برنامه های مختلف، سودهای میلیونی به دست می آورند، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با وجود این که محبوبیت اپلیکیشن های موبایل های هوشمند نسبت به گذشته افزایش یافته و خیلی از توسعه دهندگان با ساخت بازی های ویدیویی یا برنامه های مختلف، سودهای میلیونی به دست می آورند، کمپانی های معروف بازیسازی زیادی به توسعه عناوین خود برای تلفن های هوشمند رو نیاورده اند.

اما اسکوئر انیکس را می توانیم یکی از شرکت هایی بنامیم که به خوبی به پتانسیل دیوایس های دستی پی برده و از سال ها پیش بازی هایش را به این پلتفرم آورده است. حالا با توجه به توییت استودیوی اسکوئر انیکس مونترال، شما می توانید بدون پرداخت هزینه ای تمام بازی های سری معروف GO را روی اسمارت فون ها تجربه کنید.

برای تجربه این عناوین کافیست به وب سایت آمازون رفته و با ثبت نام با برنامه Amazon Underground آن ها را دریافت نمایید. سپس با کلیک روی این لینک قابلیت انجام بازی ها برای شما فراهم خواهد شد. بد نیست بدانید سری GO که مکانیزم های گیم پلی اش ترکیب سبک معمایی و استراتژی است از محبوب ترین اپلیکیشن های اسمارت فون ها هستند.

تاکنون هم بازی های Deus Ex ،Lara Croft و Hitman تحت نام این سری ساخته شده اند و تمام آن ها توانستند بین بهترین عناوین سال تلفن های هوشمند جای بگیرند. برای تجربه ورژن اندرویدی و پولی این اپلیکیش ها، باید نزدیک 3 دلار هزینه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۲۲ دی ۱۳۹۵

    من هرسه رو داخل استور گوگل خریداری کردم. ولی ممنون که اطلاع رسانی کردید. دانلودشون کردم. ???

مطالب پیشنهادی